Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2008

Μοναδικά Video!

Βρήκα το παρακάτω (ομολογουμένως συγκλονιστικό!) video από το prezatv... Και θεωρώ πως άξιζε τον "κόπο" να το αναρτήσω.

Μια βραβευμένη ταινία μικρού μήκους από τον Mark Osborne με μουσική των New Order.



Το επόμενο video είναι απλά πανέξυπνο. Ανθρώπινο tetris "παιγμένο" από ανθρώπους. Σκηνοθέτης ο Σουηδός Guillaume Reymond.



Και το τελευταίο video, είναι ένα δείγμα από τα αγαπημένα μου Happy Tree Friends! Αν και πολλοί τα θεωρούν αηδιαστικά (αναρωτιέμαι γιατί...;) -και σίγουρα δεν είναι κινούμενο σκίτσο για παιδιά-, εγώ συνεχίζω να τα παρακολουθώ μετά μανίας!

Αν το αίμα δεν σας αρέσει σαν θέαμα σε κινούμενο σκίτσο, προτείνω να μην τα δείτε!

Part 1


Part 2


Αυτά για να μένει κανείς μέσα στο σπίτι Σάββατο βράδυ... Βαρεμάρα όχι αστεία!



8 σχόλια:

DaNaH είπε...

Το πρώτο δεν το είδα γιατί είναι αρκετά μεγάλο και είναι αργά. Το δεύτερο με το TETRIS όμως το λάτρεψα χαχαχα... απλά δεν γίνονται αυτά τα πράγματα! Τι πάνε και σκέφτονται!!

Στην αρχή υπέθεσα πως ο χώρος είναι κάποια εκκλησία, μετά πρόσεξα όμως αριστερά λίγο το πλάι (ξύλινη επένδυση στον τοίχο) που φαίνεται και μου μοιάζει περισσότερο σαν κάποιο μέγαρο μουσικής ή θέατρο.

Nice post! ;-)

katerina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
katerina είπε...

Thanks!
Σου συστήνω να το δεις το πρώτο όποτε μπορέσεις.. Ή ψάξε το στο You Tube! Είναι καταπληκτικό!
Το Tetris όντως είναι πανέξυπνο! Και πρέπει να έχει γίνει σε αμφιθέατρο...
Αλλά δε μου είπες, τα Happy Tree Friends τα είδες ή δεν άντεξες από την αηδία; Κάνω γκάλοπ.. Οι περισσότεροι τα έχουν μισήσει. Μόνο οι άντρες φίλοι μου χαίρονται όταν τα βλέπουν!!

Γκρινιάρης είπε...

Καλησπέρα!

Το Tetris κορυφαίο! Πολύ γέλιο η μουσική, όντως!
Το 1ο το έχω δει αναρτημένο σε αρκετά σημερινά posts, κάποια στιγμή θα το δω.
Τα τελευταία δεν τα βλέπω, μου είχε δείξει κάποιος παλαιότερα και από τότε δεν κάνω το λάθος!!!!!!

DaNaH είπε...

Μπα River τα τελευταία και μόνο που ανέφερες πως είναι με αίματα και τέτοια, δεν τα άνοιξα. Τα κινούμενα σχέδια θέλω να είναι παιδικά και αθώα, δεν μπορώ τα σπλάτερ. Όχι πως δεν τα αντέχω όπως είπες αλλά τα βρίσκω εντελώς χαζά!

endtropi είπε...

Τα "happy tree friends" έχουν και...ηθικό δίδαγμα.

ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΖΩΑ

Σοφία είπε...

Είδα το Τέτρις (που μου άρεσε πολύ) και το τελευταίο ως ενός σημείου περίπου 1 και 40 πριν το τέλος. Δεν άντεξα άλλο!!

Ωραίο το καινούριο λουκ του ιστολογίου. Μεγειά!

katerina είπε...

@ Γκρινιάρης:
Καλησπέρα! Για το tetris όλοι τα ίδια σκεφτόμαστε!
Για το πρώτο, επιμένω πως πρέπει κάποια στιγμή να το δείτε!
Και για τα happy tree friends, καταλαβαίνω... Αν και εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ. Βέβαια, από ένα άτομο που η πρώτη ταινία που θυμάται να είδε με τον πατέρα του στα 2 του χρόνια, ήταν ένα σπλάτερ θρίλερ, τι άλλο περίμενες να ακούσεις;;;

@ Δαναή:
Διαβάζοντας το σχόλιο που έκανα παραπάνω στο γκρινιάρη, καταλαβαίνεις γιατί εμένα μου αρέσουν.. Τα βρίσκω ηλιθιωδώς πανέξυπνα και χαριτωμένα! Έχω πρόβλημα... το ξέρω!!

@ Σοφία:
Ω, ευχαριστώ! :D Μου αρέσει πάρα πολύ τώρα... Ίσως για αυτό βαριέμαι να διαβάσω.. Κάθομαι με τις ώρες και παίζω με το blog..
Όσο για το tetris, είχα μια σιγουριά πως θα σου άρεσε... Δεν ξέρω γιατί, αλλά την είχα!
Και πάλι καταλαβαίνω γιατί δεν αντέχονται τα happy tree...

@ ε-αυτέ:
Το ηθικό δίδαγμα που εγώ πήρα από τα happy tree ήταν: Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ...