Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2008

For 1 reader...

Έχω τα περισσότερα ελαττώματα από όσους ανθρώπους έχω γνωρίσει.. Το θέμα δεν είναι ποτέ το πως σε βλέπουν οι άλλοι, αλλά πως βλέπεις εσύ τον εαυτό σου...
Δεν είναι ποτέ ο στόχος και ο σκοπός να ξεσπάς σε έναν άνθρωπο. Αλλά δυστυχώς πολλές φορές συμβαίνει. Αν ο άλλος ξέρει τους λόγους του ξεσπάσματος, μπορεί και να σε κατανοήσει. Αν όμως δεν έχει ιδέα τότε το μόνο που καταφέρνεις είναι να κάνεις τον άλλο στην καλύτερη να σε αντιπαθήσει και να σε αγνοεί και στη χειρότερη να σε μισήσει...
Το βλακώδες μέρος στην υπόθεση είναι ότι επαναλαμβάνεις τα ίδια λάθη συνεχώς με διαφορετικούς ανθρώπους. Αυτό είναι ανωριμότητα..
Επίσης τα πράγματα δυσκολεύουν όταν δεν μπορείς να ζητήσεις συγγνώμη. Απλά γιατί δε σου βγαίνει. Ο υπέρμετρος εγωισμός σε οδηγεί στην επανάληψη της ίδιας αφόρητης συμπεριφοράς. Με αποτέλεσμα τα πράγματα να γίνονται χειρότερα...
Ίσως για αυτό να έχουμε λίγους φίλους. Γιατί λίγοι μπαίνουν στη διαδικασία να μάθουν και να κάνουν υπομονή...
Δεν είναι πως πάω να ζητήσω συγγνώμη. Δεν μου βγαίνει. Αλλά κατανοώ τι είπα και γιατί. Και δεν είναι και το καλύτερο συναίσθημα να ξέρεις πως απλά... τα σκάτωσες.

12 σχόλια:

Λακων είπε...

Είσαι σίγουρη πως έχεις περισσότερα ελαττώματα από εμένα; Αμφιβάλλω!
Μια χαρά σε βρίσκω γενικά...

endtropi είπε...

1.Όσοι σε κατανοούν εν μέρει,αποφεύγουν την γαμωσταυρίαση σου.

2.Όσοι σε κατανοούν εν μέρει,δεν θα αποφύγουν την γαμωσταυρίαση σου.

3.Το να κάνεις υπομονή για κάτι,δεν σημαίνει πως σου έχουν δωθεί νωρίτερα εγγυήσεις.

4.Οι ψαγμένες απαντήσεις για την υφή της ζωής θα προέλθουν από το κατά τα άλλα προσφιλές κοινό σου.

endtropi είπε...

όχι,εγώ έχω τα περισσότερα ελαττώματα από όλους σας.

(ρε είμαστε σοβαροί τώρα?)

katerina είπε...

@ Λακων:
είμαι σίγουρη.. εγώ μπορώ να γίνω επικίνδυνη τόσο για τον εαυτό μου όσο και για τους άλλους.

@ ε-αυτέ:
1.2. λες?
3. σωστό
4. επειδή ξέρω οτι αυτή η ατάκα είναι συγκεκριμένη και όχι γενική, ας μην τους παίρνει (εκ μέρους σου) όλους η μπάλα.. Οι άνθρωποι αυτοί αξίζουν τον κόπο!

endtropi είπε...

1-2: λένε

4:Τους γνώρισες και από κοντά?

katerina είπε...

4. όχι. αλλά θα ήθελα.. αν διαβάσεις όλα τα κείμενα που έχουν αναρτήσει, θα δεις οτι είναι άνθρωποι με δυο δράμια μυαλό, ωραία ενδιαφέροντα και έξυπνα σχόλια. και στο κάτω κάτω της γραφής όλοι θέλουν να περνούν ευχάριστα, να χαλαρώνουν και να γελάνε. και αυτό μόνο κακό δεν είναι. γνώμη μου... η διαφωνία σου (αν ακόμη έχεις) είναι σεβαστή.
και αν μου δινόταν η δυνατότητα, ναι, θα ήθελα να τους γνωρίσω και από κοντά...

Εφη είπε...

ΩΠΑ! Για μαζέψου...η Miss Ελάττωμα 2008 είμαι εγώ με συνεχή κατοχή του τίτλου από το 1982. Δε θα μου τον πάρεις μέσα από τα χέρια μου. Λοιπόν, ουδείς άσφαλτος. Πρόσεχε. Άλλο το ελάττωμα που όντως έχεις και άλλο αυτό που σε κάνουν οι άλλοι να νομίζεις ότι έχεις. Και ξέρεις, σε όσους δεν αρέσουν τα ελαττώματά σου ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ.Δε θα τρελαθούμε για να κάνουμε χάρες. Βέβαια, αν ένα από τα ελαττώματά σου είναι να είσαι serial killer το πράγμα αλλάζει.

Εφη είπε...

Α! Και σ'ευχαριστώ που έβαλες τη φωτογραφία μου στο blog σου. Δεν έπρεπε. Με σκλάβωσες και με αποκάλυψες...

ΥΓ. μιας και μιλάγαμε για ελαττώματα...
υγ. ΙΔΕΑ! Για ψάξε και για άλλα εις -ατα. Θα βρεις πολλά και με πολλά παραδείγματα...

katerina είπε...

@ ε-αυτέ:
Α! και επιπροσθέτως, να τονίσω πως κάποιους από αυτούς (και όχι μόνο την έφη) τους έχω συναντήσει και από κοντά και ναι τους ξέρω! Οπότε έχουν εν μέρει το ελεύθερο...

@ έφη:
Από Μις Ελάττωμα του 2008 άντε και Μις Playmate 2008.. Μακάρι όλοι σαου οι στόχοι για το νέο έτος να πραγματοποιθούν.. Και ας είναι κακό αυτό για την ανθρωπότητα! Όσο για τα κουβαδάκια, ας είμεθα σωστοί και καλοί άνθρωποι και ας αναλογιστούμε πως σε άλλες παραλίες υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που μπορεί να μην έχουν την ίδια υπομονή, επιμονή και όρεξη με εμάς! Ας τους βοηθήσουμε με το να κρατήσουμε αυτούς τους ανθρώπους "κοντά" μας

Υ.Σ.: Παρακαλώ δεν κάνει τίποτα για τη φωτογραφία (να βγάλω και τις γυμνές?)... Η επόμενη θα είναι δική μου! Εκτός και αν αποφασίσω να βάλω τον άντρα της ζωής μου!

endtropi είπε...

€ River

Τα σχόλια τους είναι μες το χιούμορ.Παραπέμπουν σε λατινοαμερικάνικες σαπουνόπερες,όπου ο παρθένος γ'υποπρωταγωνιστής ξεστομεί φληναφήματα για να γίνει αρεστός στην οικοδέσποινα.Κρίμα που δεν μπορείς να δεις το λάγνο ύφος τους.

Ωραία ενδιαφέροντα?χμμμμ....
Ανάγονται όλα στα πολυεπιστημο(Υ)νικά τους ενδιαφέροντα. Respect

$ €φη

είπα,εγώ έχω τα περισσότερα ελαττώματα.άντε μπράβο.

Τις ξαπλώστρες τις αφήνουμε.Γιατί κάποιοι χαλαρώνουν

katerina είπε...

@ ε-αυτέ:
Υποθέτω πως έχεις εντρυφήσει στη συμπεριφορά λατινοαμερικάνικων σαπουνόπερων... Σωστά? Πέραν τούτου, τρέφω μια εκτίμηση στους bloggers με τους οποίους "συνομιλώ". Οι λόγοι είναι πολλοί και διάφοροι. Ένας από αυτούς είναι και τα ενδιαφεροντά τους και τα γούστα τους. Αν εσύ έχεις οποιοδήποτε πρόβλημα με αυτούς, μην τους διαβάζεις. Εγώ όμως που χαίρομαι να τους διαβάζω, θα συνεχίσω να το κάνω... Αυτό είναι η ελευθερία της βούλησης...

endtropi είπε...

Λυπάμαι που στο λέω,αλλά δεν έχω ούτε καν το ρόλο του κομπάρσου σε αυτές τις σειρές.Υπάρχουν άλλοι πολλοί,με σπουδές στο αντικείμενο.

Δεν σου είπε κανένας τί να διαβάζεις και τί όχι.

By the way,δεν είμαι βλογκερ