Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2008

Any thoughts...?

Είναι ένα από αυτά τα βράδια. Τα περίεργα. Που το μυαλό θολώνει. Δε σκέφτεσαι. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζεις. Μάλλον σκέφτεσαι περισσότερα από όσα προλαβαίνει να επεξεργαστεί.
Η τηλεόραση είναι κολλημένη στο Σκάι. Το Μέγκα παίζει το Τούρκικο σίριαλ, το οποίο βλέπει μόνο η γιαγιά μου από όσο ξέρω... Σας είπα ότι είναι Σάββατο βράδυ; Το Σταρ παίζει Ρόμπερτ Ρέντφορντ και Ντέμι Μουρ.. Αυτή η ταινία που ο Ρέντφορντ της δίνει ένα εκατομμύριο δολάρια αν αφήσει τον άντρα της για να κοιμηθεί μαζί του για ένα βράδυ. Μεγάλες Στιγμές! Αναρωτιέμαι αν μια γυναίκα, ερωτευμένη γυναίκα, θα άφηνε ποτέ τον άντρα της για ένα εκατομμύριο δολάρια Έστω και αν ήταν μόνο για μια νύχτα. Μπορεί και να τον άφηνε. Δεν ξέρω. Δε μου έχει τύχει ποτέ. Και αμφιβάλλω αν θα μου τύχει. Αυτά συμβαίνουν μόνο στις ταινίες. Έτσι δε λένε;
Βαριέμαι μια ταινία των 90'ς που έχω ξαναδεί, ασχέτως του Ρέντφορντ!, και βλέπω CSI Miami στο Σκάι. Έχω ένα θέμα με τις αμερικάνικες σειρές. Κολλάω με τις ώρες. Μεγάλες παραγωγές, όχι αστεία... Οι δικές μας φαντάζουν ερασιτεχνικές μπροστά τους. Τελικά είναι γεγονός. Οι Αμερικάνοι ξέρουν τι πάει να πει entertainment! Γιατί δεν τις βλέπεις αυτές τις σειρές για τα κοινωνικά τους μηνύματα ή το θανατηφόρο χιούμορ. Τις βλέπεις για την εικόνα, τη δράση, το γρήγορο και σχετικά έξυπνο σενάριο και για το συνολικό αποτέλεσμα.. Απλά πράγματα και όμορφα. Αν ήθελες ποιότητα ας έβλεπες τη "Μαύρη Οχιά". Οι αμερικάνικες σειρές είναι η χρυσή τομή στο εμπορικό και το ποιοτικό. Νομίζω τουλάχιστον...
Μεγάλη συζήτηση αυτή. Εμπορικό και Ποιοτικό. Τι είναι τι; Και σε τελική ποιος το ορίζει; Τελικά τα πράγματα είναι υποκειμενικά. Σε κάποιους ανθρώπους αρέσει ένα Χ και σε κάποιους ένα Υ. Ίσως για αυτό απεχθάνομαι τις βαρυσήμαντες κριτικές. Όπως είπε και ο κολλητός μου, απλά βρίσκεις τους κριτικούς που το γούστο τους με το δικό σου και το ψάχνεις λίγο παραπάνω. Σε αυτόν αρέσει ο Δανίκας, σε μένα ο Κουτσογιαννόπουλος. Ή ο Τιμογιαννάκης; Δεν έχω καταλήξει.. Ο πρώτος (ασχέτως εμφάνισης!) μου τραβάει την προσοχή με τις περιγραφές του και το στυλ του. Ο δεύτερος έχει κερδίσει την εκτίμησή μου εξαιτίας της ειλικρίνειας του και της ωμότητάς - ευθύτητας του. Απλά. Βέβαια το ωραίο στον κινηματογράφο, όπως και στη μουσική ή τα βιβλία, είναι η ποικιλία. Αν κάτι είναι καλό θα το εκτιμήσεις.
Ποτέ μου όμως δεν κατάλαβα την "κατακραυγή" για τις αμερικάνικες χαζοκομεντί ή για τα τραγούδια τσιχλόφουσκες ή για τα ατελείωτα πλάνα του Αγγελόπουλου. Όλα έχουν την ώρα τους και όλα ταιριάζουν σε κάποιες στιγμές. Άλλοτε θες να ακούσεις γαλλική ποπ και να χαλαρώνεις και άλλοτε να electro pop και να χορεύεις μέχρι το πρώτο φως της μέρας. Άλλοτε θες να δεις μια κοινωνικοπολιτική ταινία και να σκεφτείς και άλλοτε μια χαζοκομεντί για να ονειροπολήσεις και να γελάσεις. Άλλες φορές ακούς σόλο από κιθάρες και άλλες τραγουδάς "έλα μου είναι ακτύπητη η τρέλα μου, σ' αγαπώ" μέσα σε ένα αυτοκίνητο παρέα με φίλους και ξελιγώνεσαι στα γέλια κάνοντας χαβαλέ. Γιατί λοιπόν κανείς να κρίνει ή ακόμη χειρότερα να κατακρίνει;
Το να είσαι απόλυτος δεν είναι πολύ καλό πράγμα τελικά...
Μου αρέσει να βλέπω Όπρα. Μου αρέσει να βλέπω ντοκιμαντέρ Μου αρέσει να βλέπω και τις ιστορίες για τα "Σκανταλιάρικα Κορίτσια" στη 1.15 μετά τα μεσάνυχτα. Όλα στο Σκάι. Λέει κάτι για μένα σαν προσωπικότητα αυτό; Δεν το νομίζω. Απλά μου αρέσει να βλέπω πράγματα που από τη δική μου οπτική γωνία μου φαίνονται ενδιαφέροντα.
Όπως έχω πάει σε strip shows και έχω ζητήσει χορό για φίλους μου, έτσι έχω πάει και στη Λυρική Σκηνή. Και χάρηκα και τα δύο εξίσου. Απλά γιατί η στιγμή ήταν διαφορετική.
Βέβαια πρέπει να είμαι ειλικρινής. Όσο και αν θέλω να ακολουθώ πάγιες "χριστιανικές" αντιλήψεις του τύπου: "Μην κρίνεις για να μην κριθείς", "Μην κάνεις στους άλλους όσα δε θέλεις να σου κάνουν" και τα γνωστά, πέφτω αρκετά συχνά στην παγίδα της κρίσης. Γεγονός πολύ άσχημο. Με λίγα λόγια, "άλλα λέω, άλλα κάνω και άλλα εννοώ..." -αν κάποιος μπορεί να μου διευκρινίσει αν αυτό είναι στίχος από τον Χατζηγιάννη ή τη Βίσση, θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα!-.
Οπότε λέω πως τα πράγματα είναι απλά. Όλοι έχουμε τη βάση μας. Ξέρουμε τι απολαμβάνουμε και εκτιμούμε και τι όχι. Και πάντα κάτι αρνητικό θα έχουμε να πούμε για κάτι. Αλλά αυτό δε μας απαγορεύει να χαζολογούμε και να κάνουμε χαβαλέ με τα πιο ηλίθια ή άτεχνα πράγματα... Νομίζω.

Υ.Σ.1.: Τα Σαββατόβραδα δεν είναι για να βγαίνει κανείς...
Υ.Σ.2.: Αν η Όλγα Φαρμάκη (δείχνει ΟΛΑ8 ο ΑΝΤ1) τραγουδούσε στα μπουζούκια (και ήμουν άντρας!, το τονίζω αυτό) θα πήγαινα να τη δω...
Υ.Σ.3.: Τα σκυλιά βλέπουν όνειρα και μάλιστα πολύ ζωντανά. Το ξέρατε αυτό;
Υ.Σ.4.: Ναι, είναι ένα από αυτά τα βράδια που απλά γράφω στον υπολογιστή ότι μου έρχεται στο μυαλό. Ας είναι καλά τα Μ&Μ'ς, το γάλα και τα τσιγάρα...

19 σχόλια:

Εφη είπε...

..."είναι ακίνδυνη η τρέλα μου..."

Δεν είσαι στγκεντρωμένη όταν ακούς Σάκη!

Σοφία είπε...

Δεν βγαίνω ποτέ Σάββατο βράδυ (εκτός αν δεν μπορώ να το αποφύγω). Συμφωνώ ότι οι αμερικάνικες τηλεοπτικές σειρές δεν έχουν καμία σχέση με τις δικές μας. Βέβαια και ο τζίρος τους δεν έχει καμία σχέση με τον δικό μας, οπότε ας μην ζητάμε θαύματα από τον κάθε Καπουτζίδη ή τον κάθε Παπαπέτρου (Είσαι το ταίρι μου). Τα υπόλοιπα είναι θέμα προσωπικού γούστου - περί ορέξεως κολοκυθοπιτάκια ;-)

Σοφία είπε...

A, και κάτι άλλο. Αν μου έδινε ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ ένα εκατομμύριο δολλάρια για να απατήσω τον άντρα μου μαζί του, θα το σκεφτόμουνα.

Ειδικά αν ήταν ο Ρέντφορντ πριν 15 χρόνια χεχε ;-)

Εφη είπε...

"...άλλα λέω κτλ" Χατζηγιάννης
"...άλλα θέλω κι άλλα κάνω κι έφτασα ως εδώ.." Μάλαμας
"..άλλα μου λεν τα μάτια σου και άλλα η καρδιά σου.." Νταλάρας
κοκ

Εφη είπε...

Στον Τζόναθαν Ρις Μάγιερς καθόμουνα και δωρεάν.

katerina είπε...

@ Σοφία:
Μια χαρά σε βρίσκω...! Όσο για τις σειρές, το καταλαβαίνω, αλλά όταν σκέφτεσαι κάτι ποσά του τύπου (100.000 ευρω) για σειρές που δεν είχαν και καμιά τρελή τηλεθέαση, λες κρίμα το θεό.. Άσε που είναι χαζό (κατά τη γνώμη μου) να αντιγράφουν τα σενάρια του εξωτερικού.. Το προσωπικό γούστο φυσικά και παίζει ρόλο! Και μάλιστα μεγάλο!
Μόνο με τον Ρέντφορντ; Εγώ έχω ένα τοπ5 όπου άνετα θα την έκανα τη μλκ...!

@ έφη:
δε μας χ... με τον σάκη? χαβαλέ κάνουμε. δεν κάνω πτυχιακή στους στίχους του, όπως εσύ!
οι στίχοι ήταν μεγαλεία.. το ιδιαίτερο πότε ξεκινάει?
και στον τζόναθαν μου έρχονται αυτόματα τουλάχιστον άλλες 10 που του κάθονται και τσάμπα.. (συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου...)! ένα σου λέω... octane! μπες, δες, και μετά (αν ζεις και μιλάς ακόμη) πες μου....

Εφη είπε...

Μπήκα,είδα και απήλθα...άφωνη.

Ιδιαίτερο? Αμε αμε.Διανύουμε βέβαια το πανηγυρικό έτος Κώστα Μαρτάκη αλλά υπάρχουν και υποκεφάλαια. Κανονίζουμε. Μόνο που δε θέλω κόσμο και φασαρία γιατί σε δυο βδομάδες μπαίνω στην ανεργία (Νταλάρας).

lo-li είπε...

EXEI KATANTHΣΕΙ ΒΑΡΕΤΟ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΕ ΝΟΜΊΖΕΙΣ?! χαχαχα
Για όποιον βλέπει Υπέροχα πλάσματα, τότε ξέρει πως η διαφορά μεταξύ εμπορικού και ποιοτικού είναι η απόσταση μεταξύ των τραπεζιών. Στα μεγάλα μαγαζιά δε χωράς να κουνήσεις ενώ στα πιο μικρά υπάρχει μεγάλη άνεση.:-ρ

Εννοείται πως τα Σάββατα δεν είναι για να βγαίνεις αν δεν έχεις κλεισει κτλ εκτός αν είσαι μαζόχας κι αν έχεις και αυτοκίνητο τότε η επιστήμη σηκώνει τα χερια ψηλα!

Δεν θέλω να είμαι μηδενίστρια αλλά νομίζω πως εδώ δε θα βγει ποτέ κάτι σαν το Prison break, lost, 24 ώρες μ' όλη αυτή τη δράση και την εξυπνάδα στο σενάριο. Έχουμε κάποιες πολύ καλές σειρές αλλά είναι πιο light πράματα σε σχέση με τους "Αμερικάνους φίλους".

Όλα είναι θέμα προσωπικού γούστου και είναι μεγάλη μ@@@@ να είσαι κολλημένος άνθρωπος. Οκ πάμε θέατρο, σινεμά, ακούμε τις τάδε μουσικές ξέρεις, αλλά αν κάτσει κάποια στιγμή π.χ. κανένα μπουζούκι ή κάτι διαφορετικό γενικώς γιατί να μην κάνεις και το χαβαλέ σου;

Ρεντφορντ..χμμ..μπαα..Αν μου λεγες τον Joaquin Phoenix ή Robert Downey Jr. ε τότε ναι! (O Brad πλέον είναι σοβαρός οικογενειάρχης)

Λακων είπε...

Εγώ πάντως έχω κολλήσει με το Supernatural το οποίο δεν παίζεται στην Ελλάδα.

katerina είπε...

@ lo-li:
χαχαχαχαχαχαχαχ!!!!
Το είδα το επεισόδιο της προηγούμενης τρίτης και αυτό σκεφτόμουν όταν έγραφα περί ποιοτικού και εμπορικού... Η Κοντοβά είναι μεγάλη θεά!!
Όσο για τις σειρές, θα συμφωνήσω. Όχι τόσο στο θέμα της εξυπνάδας (περισσότερο θέμα καλπάζουσας φαντασίας), αλλά για το γεγονός πως αυτοί ρίχνουν χρήμα, πολύ χρήμα και το διαχειρίζονται σωστά!!!
Θέλεις μπουζούκια; Πάμε... -έτσι δεν έλεγε ένα άσμα?-
Α! Εγώ προτιμώ τον river phoenix.. Νομίζω οτι φαίνεται άλλωστε.. Και ας "έφυγε" όταν ήμουν 7 χρονών. Όσο για τον Ρόμπερτ Ντάουνι... Μαζί σου!!! Χμ.. αυτές τις συγκλίνουσες συμπεριφορές πρέπει να τις κοιτάξουμε!!!

@ Λακων:
Τι είναι τούτο? και γιατί μου θυμίζει μια σειρά που παίζεται το σάββατο στο σκάι?

Λακων είπε...

Είναι θρίλερ με δαίμονες, εξορκισμούς και Metal μουσική στο υπόβαθρο.
Είμαι ήδη στην τρίτο κύκλο :P

doctor είπε...

Αναρωτιέμαι αν μια γυναίκα, ερωτευμένη γυναίκα, θα άφηνε ποτέ τον άντρα της για ένα εκατομμύριο δολάρια Έστω και αν ήταν μόνο για μια νύχτα. Μπορεί και να τον άφηνε.

****

Για 1.000.000 ευρώ όμως δεν θα είχα πρόβλημα να με ... άφηνε η γυναίκα μου για μία νύχτα!!!

doctor

katerina είπε...

@ Λακων:
merci για τη διευκρίνηση! θα το ψάξω...

@ doctor:
είναι πολλά τα λεφτά... μπορεί και να τον άφηνε (όλες μας μπορεί και να το κάναμε...)
η γυναίκα σου το ξέρει αυτό; αν και από την άλλη, επιστρέφω στο πρώτο... Είναι πολλά τα λεφτά... doctor! Οπότε σε καταλαβαίνω!!!

endtropi είπε...

Εννοείτε και δεν θα τον άφηνε.Θα πήγαινε με τον λεφτά για ένα βράδυ και το επόμενο πρωί θα επέστρεφε στην ευτυχισμένη της ερωτευμένη ζωή.

-Πως πέρασες αγάπη μου το βράδυ?
-Πολύ κούραση ρε Μάκη.Αυτή η Σούλα ήθελε να γυρίσουμε όλα τα μπαρ.Αλλά ωραία ήταν.Μετά πήγαμε για μπιρίμπα.Α!Κέρδισα και ένα αυτοκίνητο!

katerina είπε...

XAXAXAXAXA!!!!
Ερώτηση:
Το όνομα Μάκης πως σου ήρθε; Για το Σούλα δε το συζητώ...

endtropi είπε...

Κερατάς-κερατάκης-άκης.

Το Μ προέρχεται από τo M@λ@κ@ς.

Το Σούλα από το τσ...

katerina είπε...

Ενδιαφέρουσα η δομή της σκέψης σου. Ομολογώ πως δεν μου είχε περάσει από το μυαλό. Μπράβο παιδί μου!

endtropi είπε...

Έχω ένα φίλο Μάκη,μη νομίζεις..

katerina είπε...

Και εγώ έχω ένα (χμ) φίλο Μάκη...