Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2007

Απαντήσεις...

Χμ.. Σε μια σχετικά πιο ήρεμη και νορμάλ κατάσταση, έψαξα και πήρα τις απαντήσεις μου... Όχι οτι μπορεί να νοιάζει και κανέναν ιδιαίτερα, αλλά έτσι για να μην είμαι τελείως ασυνάρτητη...
Η ταινία που έλεγα με την Μέριλ Στριπ, Γκόλντι Χόουν και Μπρους Γουίλις είναι το "Death Becomes Her"... Και αυτή που παίζει την τρελή γκόμενα που τους δίνει το ελιξήριο είναι η Ισαμπέλλα Ροσελίνι.
Επιπλέον ο ξανθός στο "Φάντασμα της Όπερας" παίζει όντως σε μια σκηνή της ταινίας κάνοντας τον γκόμενο της Στριπ που την απατά με μια νεότερη της. Και το όνομα αυτού: Adam Storke. Γνωστό σε ορισμένους από το Mystic Pizza του 1988 με την Τζούλια Ρόμπερτς...
Ας είναι καλά η Wikipedia και το google!

8 σχόλια:

Γκρινιάρης είπε...

Αν ψάχνεις πληροφορίες για ταινίες, (το σκέφτηκα διαβάζοντας το προηγούμενο σου post) εγγύηση είναι το Internet Movie DataBase (www.imdb.com).

katerina είπε...

Καλησπέρα Γκρινιάρη!
Σε ευχαριστώ για την πληροφορία! Χμ, τα Village στο Μαρούσι (χωρίς να θέλω να σε πάρω και στο λαιμό μου) είμαι σχεδόν σίγουρη πως έκλεισαν. Μία τα Odeon, που άνοιξαν απέναντι, μία το Mall, ε δεν ήθελε και πολύ.. Άσε πίκρα. Όχι τίποτε άλλο, αλλά είμαι κάτοικος της περιοχής (αφού δεν μετακόμισα και πολύ μακρία από το παλιό σπίτι) και πεταγόμουν παλιότερα για να δω καμιά ταινία μόνη μου να την ευχαριστηθώ!

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα..δεν εισαι παντως η/ο μοναδικη/ος που πας σινεμα μονη/ος εγω ευτυχως εδω εχουμε καλα σινεμα και παω και βλεπω καμια ταινια...το κακο ειναι οτι και η τηλεοραση βαζει ωραιες ταινιες παλιες η καινουργιες αλλα τις μεταγλωτιζουν στα ισπανικα και δεν μου αρεσει καθολου δεν ειναι φυσικο..αντε δες ραμπο,πειρατες της καραιβικης,αρχοντα>>> στα ελληνικα πληξη μεγαλη...παντως η ταινια που αναφερεις ειναι πολυ καλη...εχω δει τοσες πολλες που κοντευω πλεον να της ξεχασω..

katerina είπε...

Καλησπέρα argentina! Το ξέρω πως δεν είμαι η μόνη... Και να σου πω, ίσως είναι και πιο ωραία όταν πας μόνος. Ηρεμείς, βλέπεις μια ταινία που θες πραγματικά να τη δεις και αν δε σ' αρέσει κι όλας στην πορεία σηκώνεσαι και φεύγεις χωρίς γκρίνιες... Άσε που δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να λιώσεις κατά τη γνώμη μου, από μια ταινία παρέα με popcorn και coca cola... Άντε και νατσος με τυρί!
Όσο για την ταινία.. Τώρα ποια από τις δυο εννοείς; Το Death Becomes Her ή το Φάντασμα της Όπερας; Καλή η πρώτη δε λέω, αλλά το Φάντασμα είναι απλά η αγαπημένη μου...

Μ είπε...

Καλησπέρα! Ναι όντως τα village στο Μαρούσι κλείσανε! Το διάβαζα προχθές σε μια εφημερίδα. Ούτως ή άλλος με το mall δίπλα δεν είχα και λόγο ύπαρξης πλέον πιστεύω...

Σοφία είπε...

Κι εγώ πάω σινεμά μόνη. Είναι η καλύτερή μου!

Ανώνυμος είπε...

φυσικα το φαντασμα απο τις τελειες ταινιες...ευτυχως που τρως και νατσος ειδικα οταν το τυρι καιει..το σινεμα το λατρευω και παντα παω να δω μια ταινια μετα απο πολλη δουλεια για να χαλαρωσω..

katerina είπε...

Καλησπέρα σε όλους!

Αφού έβγαλε ο Piter Pan 428 ιούς από τον υπολογιστή μου, ο οποίος κόντευε να με αφήσει χρόνους, μπορώ να μιλήσω σε όλους!

Τα Village όντως έκλεισαν! Κρίμα (όχι γιατί ήταν σπουδαίοι κινηματογράφοι), γιατί ήταν κόντά στο σπίτι και βόλευαν!

@ Σοφία και argentina: Το σινεμά χωρίς παρέα είναι τις περισσότερες φορές εκπληκτικό! Και τα νάτσος μια από τις καλύτερες διατροφικές "εφευρέσεις" ever! Ειδικά όταν καίει το τυρί!