Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007

Αυτά είναι τα καλά! Μπράβο παιδιά!!!

Λίγα λόγια, λόγω έλλειψης χρόνου.
Ακούω αυτή τη στιγμή το demo, αν μπορεί να το πει κανείς έτσι, από τη μπάντα των παιδιών (Ian, Piter Pan και Andrew). Δεν έχουν όνομα, δεν έχουν σελίδα στο My space, δεν έχουν τίποτε από όλα αυτά. Αλλά κόλλησα.
Όχι δεν το λέω επειδή ο Piter Pan είναι κολλητός μου. Το λέω επειδή δεν παίζονται.
Αυτό απλά είναι ένα διαδικτυακό ΜΠΡΑΒΟ στα παιδιά και μια μεγάλη επιθυμία να τα καταφέρουν και να συνεχίσουν... Απλά γιατί αυτό το έχουν..
Πιστέψτε με, αν δεν τους φάει η μαλακία που τους δέρνει στον εγκέφαλο, στο μέλλον είμαι σίγουρη οτι θα τους ακούσουμε όλοι.
Αυτά τα ολίγα.
Σας αφήνω για να απολαύσω ξανά και ξανά τα τραγούδια.

Υ.Σ.: Ian, όταν διαβάσεις αυτές τις γραμμές μην φρικάρεις και ξεκόλλα. Το έχεις βρε παιδάκι μου. Αμάν πια!
Καλές πρόβες και περιμένω την πρώτη συναυλία που θα φοράμε μακό "I'm with the band".

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πρεπει να ακουσουμε και εμεις την μουσικη...προσπαθησε να τους βαλεις στο μπλογκ...τα λεμε..besitos..

katerina είπε...

Θα το προσπαθούσα, αν με άφηναν. Αλλά δε μου δίνουν ακόμη τίποτε στα χέρια μου... Ο Piter Pan μου έβαλε κάποια cd, αλλά δε με άφησε να τα περάσω στον υπολογιστή. Αν καταφέρω να τους κλέψω τίποτε, έχει καλώς. Αλλιώς σε κανά μήνα... ;)