Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2007

Είμαι στα πρόθυρα παράνοιας και μ' αρέσει...!!!

Ούτε που θυμάμαι πόσος καιρός έχει περάσει από τότε που έγραψα τελευταία φορά. Αλλά δε βαριέσαι… Ήταν τόσο έντονες οι τελευταίες εβδομάδες που αυτό το blog ήταν το τελευταίο πράγμα που είχα στο μυαλό μου.
Η μετακόμιση έγινε. Το σπίτι σχεδόν ετοιμάστηκε. (Κουρτίνες πρέπει να βάλω στο υπνοδωμάτιό μου, αλλιώς τα παιδάκια στο απέναντι γήπεδο θα μάθουν από μικρά να παίρνουν μάτι. Και η προσωπική ηθική μου, μου απαγορεύει να τα βάλω στο δρόμο της ακολασίας. Όταν αποφασίσουν να τον διανύσουν θα είμαι πλάι τους, αλλά όχι νωρίτερα!)
Τα έχω χάσει! Το ομολογώ! Τελείωσε η δουλειά, άλλαξα σπίτι, δεν έχω τηλέφωνο –ακόμη!-, πηγαίνω στη σχολή –ας όψεται το γαμωπτυχίο-, και βρήκα έναν άνθρωπο που μου αρέσει… Ομορφιές με λίγα λόγια.. Και δεν είμαι και άνθρωπος που τα πάει καλά με τις αλλαγές…
Σαν να έχω στερέψει.. Δεν είναι αναγκαστικά κακό αυτό, απλά δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω με τρομερή ευκολία..
Με πιάνουν παρακρούσεις που νόμιζα ότι τις είχα αφήσει στο ένδοξο παρελθόν. Και ξαφνικά καταλαβαίνω πως όχι, δεν έχω μεγαλώσει. Δεν έχω ωριμάσει. Και ενώ σκέφτομαι πως τελικά βρίσκομαι στα πρόθυρα της παράνοιας, σκάω ένα τεράστιο χαμόγελο και αρχίζω το παράφωνο τραγούδι. Απλά διότι κατά βάθος το ευχαριστιέμαι… Νιώθω λες και είμαι 15 χρονών και δεν με πειράζει καθόλου. Αντιμετωπίζω τους ανθρώπους και τα πράγματα γύρω μου με την ίδια καλοσύνη και αφέλεια (κυρίως αφέλεια) που με χαρακτήριζε τότε και νιώθω ελεύθερη..
Μεγάλο πράγμα να νιώθει κανείς ελεύθερος. Βέβαια αυτό είναι κάτι τελείως υποκειμενικό. Αλλιώς την ορίζω εγώ, αλλιώς κάποιος άλλος. Όμως σε τελική ανάλυση το μόνο που μετράει είναι η ευφορία που προκύπτει από αυτό το συναίσθημα.. Και ας το βιώνουμε όλοι μας διαφορετικά!
Το είπα.. Δεν το είπα; Είμαι στα πρόθυρα παράνοιας…!!!
Γράφω και ταυτόχρονα πίνω γάλα πράσινο Δέλτα ελαφρύ 1,5% λιπαρά! Ποτέ δεν μπορούσα να ευχαριστηθώ το μπλε. Μου φαινότανε βαρύ. Βέβαια στην ανάγκη, ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει…
Έδωσα όρκο ιερό στον εαυτό μου να σταματήσω τις σοκολάτες. Ακόμη δεν μπήκε ο χειμώνας και έχω δημιουργήσει πρόβλημα στην ΙΟΝ από την υπερκατανάλωση.. Για τους πικρόχολους, ναι ομολογώ ότι όταν είσαι μόνος σου, είναι γεγονός που τρως περισσότερες σοκολάτες από τον μέσο όρο… Οπότε γαλατάκι και άγιος ο Θεός.. Διότι από την πολύ Αμυγδάλου θα πάθω τίποτα στο τέλος και δε συμφέρει.
Μόνο το κάπνισμα δεν μπορώ να κόψω.. Κρίμα γιατί δεν θα ήταν καλό! Τέλος πάντων.. Μέσα σε αυτόν τον οργασμό αλλαγών στην μικρή μέχρι τώρα ζωή μου, αποφάσισα να κόψω μαχαίρι γενικά τις κακές διατροφικές συνήθειες.. Ελπίζω αυτή τη φορά να κρατήσω την υπόσχεσή μου.. Ειδεμή θα είναι το 4.598 επεισόδιο της ιδιαίτερα επιτυχημένης σειράς «Αρχίζω Δίαιτα Σήμερα Το Πρωί Και Τη Σταματάω Το Απόγευμα».
Κατ’ άλλα, όλα καλά!
Η νυχτερινή ζωή της Αθήνας μου προξενεί αφάνταστη πλήξη.. Αλλά συνεχίζω να πηγαίνω στα ίδια μέρη. Το μόνο ενθουσιώδες των τελευταίων εξόδων, είναι ανακάλυψη ενός σχετικά νέου restaurant (ok μη γελιόμαστε ταβέρνα είναι!), όπου ο Piter Pan έγινε φίλος με τα παιδιά που το «τρέχουν» και αφού μου τους γνώρισε το έκανα στέκι μου. Γιατί όχι άλλωστε; Καλή ατμόσφαιρά, απίστευτα παιδιά, εξαιρετικό φαγητό, πολύ κρασί και δεν τρώω και βλακείες απ’ έξω πλέον…
Εν τω μεταξύ κατάλαβα ένα ακόμη πράγμα για τον εαυτό μου… Μπορεί να είμαι κοινωνικό και καλό άτομο (έτσι λένε, το ορκίζομαι!), αλλά δεν γνωρίζω εύκολα κόσμο… Αν όμως μου γνωρίσει κόσμο ο Piter Pan, τότε δεν έχω κανένα πρόβλημα! Καημένε φίλε μου τι τραβάς και εσύ!

Ναι παράνοια… Παράνοια!
Θα έλεγα να γράψω για παρελάσεις κτλ.. Αλλά ειλικρινά βαριέμαι αφόρητα…
Θα επανέλθω όμως.
Για όσους ενδιαφέρονται το υπόσχομαι… Δεν θα κάνω πάλι ένα μήνα…
Φιλιά σε όλους και καλά να περνάτε!
Μου έλειψαν τα κείμενα όλων (Κλέαρχος, Σοφία, Lo-Li, Λακων, philos, industrial daisies και φυσικά Γκρινιάρη…. –σίγουρα υπάρχουν και άλλοι, αλλά η αποχή από το internet με κάνει και ξεχνάω!)…

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα...ωραιο το μπλογκ σου διαβασα πολλα απο τα αρθρα σου...παντως δεν χρειαζεται παρανοια ολα καποια στιγμη αλλαζουν...τι να πω και εγω που κοντευω να τρελαθω εδω..μου λειπει η ελλαδα πολυ..τα λεμε..

Roadartist είπε...

"Τελείωσε η δουλειά, άλλαξα σπίτι, δεν έχω τηλέφωνο –ακόμη!-, πηγαίνω στη σχολή –ας όψεται το γαμωπτυχίο-, και βρήκα έναν άνθρωπο που μου αρέσει"
Αχχ.. να μπορούσα να έγραφα και εγώ τα ίδια! Ειδικά στην τελευταία φράση.. Μου λείπει ο έρωτας! I am new.. Χαιρετώ..

Σοφία είπε...

Επιτέλους επέστρεψες και μάλιστα πολύ χάι. Και εις ανώτερα!

Μ είπε...

Welcome back!
Ωραίο το καινούριο σπίτι;
Μας έλειψες βρε...
Πάντα έτσι , με καλή διάθεση και χαμόγελο.

Λακων είπε...

Επιτέλους επέστρεψες.Καλή δύναμη.
Μήπως το εστιατόριο είναι αυτό που φαντάζομαι;

Γκρινιάρης είπε...

Έλεγα κι εγώ, που πήγε αυτό το κορίτσι; Αλλά απ' ότι φαίνεται είχες λόγους αρκετούς για να απουσιάζεις!

Εμένα όλα αυτά που γράφεις μου φαίνονται απλά τέλεια! Ζήσε το στο maximum!
Να' σαι καλα!

philos είπε...

Μια καλησπέρα στα γρήγορα να σου πω και γω, στα 5 λεπτά διάλειμμα που έκανα σήμερα και σε πέτυχα!

Μας έλειψες!
;)

Ανώνυμος είπε...

Χώματα, χώματα, χώματα παντού! Και τα μυαλά στα χώματα...Αν πλήττεις μπορώ να σε προσλάβω...Μια χαρά είναι η νυχτερινή ζωή της Αθήνας τελικά...Πήγα το Σάββατο στο Damo Suzuki με τη Γιαννάτου στο Κύτταρο για να μη πλήξω και αναζητούσα τον Πάνο Κιάμο μετά μανίας. Προτιμώ το buzuki1 Ξεκόλλααααα ρεεεεε!

katerina είπε...

Γειά σας, γειά σας!!!
Χαίρομαι που κατά κάποιον τρόπο επανήλθα! Και λέω κατά κάποιον τρόπο διότι ακόμη δεν έχω τηλέφωνο, απλά επωφελούμαι ΄την καλοσύνη του Μιχαλάκη...

@ argentina: Καλώς ήρθες! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Κουράγιο και υπομονή πάντως με τα ξένα! Υπάρχουν πάντα και τα αεροπλάνα...!

@ roadartist: Καλώς ήρθες και εσύ! Σε καταλαβαίνω...! Για αυτό και το έγραψα όλο χαρά! Αν και εμένα απλά μου αρέσει. Είναι νωρίς να μιλάω για έρωτα! (Αν και μου λείπει.)

@ Σοφάκι: Επέστρεψα, επέστρεψα! Και παραδόξως όσο περνάει ο καιρός έχω όλο και καλύτερη διάθεση... Φιλιά!!!

@ μαρία: Το καινούργιο σπίτι είναι απλά καταπληκτικό... Χαίρομαι που σας έλειψα! Και φυσικά τώρα είμαστε μόνο για χαμόγελα! Έχω απίστευτα καλή διάθεση!

@ λακών: Γειά σας αγαπητέ μου..!!!
Ναι, ναι το μαγαζί είναι αυτό που φαντάζεσαι... Εκεί στην ιπποκράτους.. Χαίρομαι που βλέπω πως ζεις μετά το ένδοξο εκείνο Σάββατο!!!

@ γκρινιάρης: θΑ ΤΑ ΖΉΣΩ..! Χάθηκα αλλά επέστρεψα!! Και από ότι είδα επέστρεψες και εσύ στο καθημερινό Ιντερνετ! Φιλιά!

@ philos: Χαίρομαι που σας έλειψα.. Λοιπόν επειδή είμαι και χαζή κατάλαβα καλά; Είναι η στιγμή να σου πω να σας ζήσει; Διότι αν είναι να σας ζήσει!!!!!!!!!!!!!!!

@ έφη: Μωρή... Μωρή... Τίποτε άλλο δε σου λέω.. Τι έγινε; Φύγαμε από τη δουλειά και το ρίξαμε έξω και γλεντοκοπάμε; Σα δε ντρεπέσαι... Μου έλειψες χαζό!!! Φιλιά στα μούτρα σου!

Λακων είπε...

Ζω και βασιλεύω. Και διαβάζοντας το Post σου καλύτερα βλέπω πως ζείς και εσύ και καλά κάνεις.
Και μην ακούς κάποιες που το παίζουν άνετες και συνιστούν ψυχραιμία.(ονόματα δε λέμε:P) γιατί όταν τους έρθει μία στραβή είναι έτοιμες να αρπάξουν Kαλασνικοφ κτλ..

lo-li είπε...

ΕΕΕΕΕΠ! ΩΩΩΩ ΜΕ ΓΕΙΑΑΑΑ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΟΟΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ(ε ενταξει ρε παιδί μου δεν θποννοώ τίποτα έτσι το λέω!) ΣΟΥ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙΙ! Τιι ωραιαιαιαααα όλααα...Η μπλογκομάφια σε συγχωρούμε και σε δεχόμαστε πίσω γιατί μας έπεισες ότι έλειπες για καλούς σκοπούς:-)

ΥΓ:Αυτή η ΙΟΝ είναι χερότερη απ' το κόψιμο του τσιγάρου νομίζω...CHOCOHOLICS έχουμε γίνει όλοι βλέπω!

ΥΓ:Σου έλειψαν τα κείμενα μου ε? Σνιφ..ας το καλό με συγκίνησες μεσημεριάτικο!

katerina είπε...

@ λακών: Και εσύ τι ασχολείσαι; Αφού το έχουμε ξαναπεί! Μονάχα ναι θα λες στην ξανθιά! Το έχουν συστήσει και οι τρελογιατροί της! Άσε τη να συνιστά ότι θέλει... Εμείς δεχόμεθα τις συμβουλές τις και από εκεί και πέρα κάνουμε το δικό μας.. Αν εκ των υστέρων αποδειχτεί πως είχε δίκιο, τότε απλά κάνουμε τουμπεκί! ;)

@ lo-li: Ναι, ναι οι λόγοι ήταν ιεροί! Γιατί κακά τα ψέματα, καλό το διαδίκτυο, αλλά η ζωή εκεί έξω δε συγκρίνεται με τίποτε!!!
Στόχος μου δεν ήταν να σας συγκινήσω (αν και χάρηκα πολύ), αλλά μονάχα να εκφράσω την αλήθεια! Όσο για τη σοκολάτα, άστα... Εγώ μετράω ήδη 6 μέρες μακριά της!!! Γιούπι!!!!

Ανώνυμος είπε...

καλημερα επισης διαβασα οτι θες να κοψεις τισ σοκολατες..αμα θες στειλτες σε μενα..αλλα απο γλυκα εδω γινεται χαμος στην αργεντινη...οσο για το τσιγαρο ο θεος μου εδωσε δυναμη και το εχω κομμενο 4 χρονια περιπου..

katerina είπε...

@ argentina: Σου στέλνω όσες θες... Απλά το κακό είναι οτι η μαμά λόγω δουλειάς μπορεί να βρει όσες σοκολάτες θέλει.. Και καταλαβαίνεις πως αυτό με έχει καταστρέψει.. Αλλά δύναμη! Όσο για το τσιγάρο, σε ζηλεύω και δε σε ζηλεύω..