Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2007

Τέλος....

Είναι η τελευταία φορά που γράφω από τον υπολογιστή του γραφείου.
Μόλις πήγε 12 τελείωσε η σύμβαση μου με τη δουλειά..
Φεύγω και αφήνω πίσω μου συντρίμμια, αρρωστημένους και αγρίμια.
Αύριο είναι η μετακόμιση, άρα για αρκετές μέρες δεν θα έχω internet και στο σπίτι..
Προς το παρόν χαιρετώ όσους διαβάζουν και τους διαβάζω και εγώ αντίστοιχα, υπόσχομαι όμως να επιστρέψω το συντομότερο!
Σας φιλώ όλους και καλά να περνάτε!!!
Υ.Γ.: Θα προσπαθώ να μπαίνω από υπολογιστές φίλων για να κρατήσω μια επαφή για τις επόμενες 2 εβδομάδες περίπου!!!

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άπονη mamma! Καλή τύχη ρε μωρό και καλά μυαλά! Α και το πτυχίο next year!

Ανώνυμος είπε...

Μοντέλο ο Παναγιώτης σήμερα. Ρε μπας και την ψώνισε? Αν την ψώνισε και την πληρώσω εγώ αλοίμονό σου!

philos είπε...

Με το καλό να ηρεμήσετε και να ξαναβρείτε την καθημερινότητα σας στο σπίτι.

Εντωμεταξύ νοικιάζω φθηνη vodafone mobile card γιά άρρωστους bloggers!!!
;p

Λακων είπε...

Αναμένω δυναμικό come back!

Ανώνυμος είπε...

Αμ δε που θα μείνω με τους λέοντες! Φεύγω κι εγώ την άλλη βδομάδα! ΣΟΚ! Για να μάθεις να με απειλείς!

katerina είπε...

@ Έφη: Τι έγινε ρε; Άστο θα σε πάρω τηλέφωνο... Με μπερδεύεις και δεν έχω επαφή..

@ Philos: Ενδιαφέρουσα προσφορά! Ευχαριστώ για τις ευχές!!!

@ Λακων: Περίμενε, περίμενε και θα δεις...! :)
Ευχαριστώ για τα χαιρετίσματα... ;)

Υ.Γ.: Για όσους αναρωτιούνται μπήκα από τον υπολογιστή ενός φίλου στο μαγαζί του.. Έτσι με βλέπω να μπαίνω στο διαδίκτυο τις επόμενες μέρες!

Σοφία είπε...

Εύχομαι να πάνε όλα καλά με την μετακόμιση και στο επαναδιαβάζειν!

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχααχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχχααχαχαχαχαχα!

industrialdaisies είπε...

Καλή αρχή λοιπόν! Εμείς εδώ θα είμαστε. Υπομονή, να ξεκουράζεσαι και λίγο και θα τα πούμε σύντομα! Καλημέρα! :)

katerina είπε...

@ Σοφία: Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ industrial daisies: Θα τα πούμε σύντομα! Αλλά σε περιμένει και εσένα μια ζαμπονομπεϊκονοτυρόπιτα....

Φιλιά!

@ Έφη: Είσαι θεότρελη!!!

Ανώνυμος είπε...

Στάνταρ!