Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2007

Αλλαγές και το μυαλό στα κάγκελα...

Σκέφτομαι τι να γράψω.. Το απόλυτο κενό. Το μυαλό μου τρέχει σε άλλα ζητήματα που με απασχολούν και δείχνει να αδιαφορεί εντελώς για την επιθυμία μου να γράψω κάτι.. Κάτι με ουσία τουλάχιστον. Χμ. Μάλλον δεν είναι μια από αυτές τις μέρες..
Λογικό το βρίσκω. Μέσα στις τελευταίες δύο εβδομάδες ξεκίνησε η εξεταστική, δεν έχω internet στο σπίτι, μου έδωσαν μια εβδομάδα άδεια από τη δουλειά για να διαβάσω, διακόπηκε η εξεταστική λόγω εκλογών, γύρισα στη δουλειά λόγω των εκλογών, συναντήθηκα με κάποιον που θα με βοηθήσει να κάνω τη μεγάλη μου αγάπη επάγγελμα (ελπίζω τουλάχιστον, οπότε κάτι είναι και αυτό), έκλεισα κάρτα για τις Νύχτες Πρεμιέρας, βγήκα με τον κολλητό μου, είδα το Dans Paris -το οποίο μου άρεσε- στο cine Δεξαμενή και αποφασίστηκε έπειτα από οικογενειακό συμβούλιο ότι μετακομίζουμε μέσα στις επόμενες 3 εβδομάδες με 1 μήνα... Ανάμεσα σε αυτά προσπαθώ και να διαβάσω... Ε ρε γλέντια!
Αντί να διαβάζω marketing, οικονομική των μεταφορών ή ισότητα των 2 φύλων, εγώ παίρνω τη Χρυσή Ευκαιρία και ψάχνω για σπίτια, κλείνω ραντεβού και φαντάζομαι μοβ και γκρι τοίχους. Τα μυαλά στα κάγκελα που θα έλεγε και η γιαγιά μου δηλαδή...
Δεν έχω όρεξη να ασχοληθώ ούτε με εκλογές, ούτε με τίποτα! Κουράστηκα για να είμαι ειλικρινής.. Ακούω από παντού τα ίδια και τα ίδια και έχω βαρεθεί. Τίποτε καινούργιο, τίποτε ενδιαφέρον.. Μονάχα τα παιδιά στην πλατεία Κοραή από τους "Πράσινους Οικολόγους"¨μου έχουν κεντρίσει τον ενδιαφέρον γιατί είναι έξυπνες και "όμορφες - καθαρές" φάτσες...
Παίρνω το λεωφορείο για να μετακινηθώ και βάζω τα ακουστικά στα αυτιά. Προσπαθώ να βρω ένα κομμάτι που να μου κεντρίζει το ενδιαφέρον. Πέφτω πάνω στους Lost Bodies. Θυμάμαι τον Piter Pan - The Thief και ψάχνω τη Βροχή. Ακούω προσεχτικά τους στίχους...
"Όπου μένω εγώ, η βροχή σταματάει νωρίς,
οι λίμνες γίνονται γούρνες λάσπης
και τα ποτάμια ουλές στο φλοιό της γης.
Οι άνθρωποι χαίρονται προσωρινά τη καλοκαιρία
γρήγορα όμως επιζητούν μια συννεφιά που χρησιμεύει και ως σκιά.
Η απόσταση ως την επόμενη βροχή είναι άδικη,
άδικος και ο χρόνος που δε με λυπάται.
Και με ακολουθεί μια αμνησία σκόπιμη, λήθη.
Θέλω να μη θυμάμαι όσα δε θέλω,
η προσπάθεια όμως με κάνει να θυμάμαι περισσότερο.
Θέλω να θυμηθώ όσα ξέχασα,
η προσπάθεια όμως με κάνει να λυπάμαι που δεν μπορώ.
Και η βροχή πάντα σταματάει νωρίς. . . "
Ναι. Καταλαβαίνω γιατί μας ανέφερε το κομμάτι ένα βράδυ στο κέντρο...
Και συνεχίζω να σκέφτομαι φαινομενικά ασύνδετα μεταξύ τους πράγματα. Το μυαλό μου περνάει με γρήγορους ρυθμούς από το ένα θέμα στο άλλο... Και σε όποιον τα λέω μπερδεύται... Και όμως.. Για μένα οι συνειρμοί που κάνω φαντάζουν απόλυτα λογικοί.
Να τώρα ενώ γράφω, προσπαθώ να φανταστώ αν το ψυγείο πρέπει να το βάψω κόκκινο ή μοβ. Μάλλον κόκκινο...
Υ.Σ.: Ότι και να λένε όλοι, εγώ λατρεύω το χειμώνα... Για αυτό το λόγο θα συνεχίσω να εύχομαι σε όλους Καλό Χειμώνα!

12 σχόλια:

tulipa nera είπε...

Να ευχηθώ πρώτα καλό φθινόπωρο; Είναι κι αυτή όμορφη εποχή, μια περίοδος αλλαγών και προσαρμογής -από την καλοκαιρινή ραστώνη- στο χειμερινό εντατικό πρόγραμμα.

Καλημέρα!

katerina είπε...

Καλημέρα και καλώς ήρθες!
Να ευχηθείς, να ευχηθείς... Ωραία εποχή και το φθινόπωρο δε λέω.. Αλλά να. Λατρεύω το κρύο, τους ζεστούς καφέδες, το χιόνι, τη μουντάδα, τις βόλτες στις στολισμένες βιτρίνες, τα φώτα στους δρόμους τη νύχτα, τα κασκόλ, τους σκούφους, τα παγωμένα χέρια.. Ακούγεται λίγο περίεργο για Ελληνίδα, αλλά είπαμε: Disfunctional Company! ;)

Λακων είπε...

Cine δεξαμενή; Λοιπόν αν είναι το cinema που φαντάζομαι μιλάς για κολωνάκι. Κάποτε έμενα για λίγο εκεί κοντά και είναι το μοναδικό σημείο του κολωνακίου που μου αρέσει.
Μόνο το σημείο όμως όχι οι άνθρωποι :P
Αντε καλό χειμώνα γιατι ούτως η άλλως Φθινόπωρο και Άνοιξη δεν υπάρχουν πια.

Ανώνυμος είπε...

Σε ποιά περιοχή ψάχνεις σπίτι και τι ακριβώς; Ίσως έχω χρήσιμη πληροφορία να σου δώσω.

Σοφία είπε...

Εγώ για το ψυγείο θα σου πρότεινα πορτοκαλί, που είναι το χρώμα που βοηθάει στην πέψη. Αλλιώς, αν κάνεις δίαιτα, βάψτο ροζ, που είναι το χρώμα που κόβει πιο αποτελεσματικά την όρεξη.
Καλά ξεμπερδέματα με εκλογές, εξεταστική, μετακόμιση και γενικώς!

katerina είπε...

Καλημέρα σε όλους!

@ Λακών: Όντως μιλάω για κολωνάκι. Ούτε εμένα με ενθουσίαζε ποτέ.. Το σινεμά όμως είναι υπέροχο. Όπως και το "σκουφάκι".. Επίσης είναι υπέροχα τα δρομάκια που οδηγούν στη Νεάπολη και τα Εξάρχεια!
Καλό Χειμώνα!

@ Λυδία: Ψάχνω στον Παράδεισο στο Μαρούσι. Αν ξέρεις τίποτε είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτο! Όμως πρέπει να δέχονται σκυλί και να είναι γύρω στα 110-130 τ.μ.... Γιατί εγώ χωρίς τη "μικρή" δεν πάω πουθενά! Ήρα και εγώ πάμε πακέτο!

@ Σοφία: Thanks! Η αλήθεια είναι οτι έψαχνα να βρω τι χρώματα σημαίνουν τι, και είχα ξεχάσει οτι ασχολείσαι με το συγκεκριμένο θέμα! Το πορτοκαλί σαν ιδέα δε μου κάνει ιδιαίτερη αίσθηση.. Ροζ το έχω τώρα βαμμένο και μια ανανέωση τη θέλει... Πλάκα πλάκα έχεις καμιά άλλη ιδέα;
Σκούρο φούξια, γκρι, μοβ, κόκκινοι τοίχοι εσένα τι σου λένε; Να τους βάψω σ' αυτά τα χρώματα ή θα το χάσουμε το μυαλό μας σαν οικογένεια;

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα! Δυστυχώς είχα πρόταση για Ηλιούπολη να σου κάνω οπότε δεν σε καλύπτω. Θέλεις και τεράστιο σπίτι βρε παιδί μου!
Εγώ έχω βάψει την κρεββατοκάμαρά μου κοκκινο-πορτοκαλί σαν την απόχρωση του ήλιου όταν ανατέλλει. Το πρωί με το πρώτο φως λάμπουν όλα γύρω μου και με κάνουν ευτυχισμένη και το βράδυ έχω χαμηλό φωτισμό και με ηρεμεί.
Όσο για το ψυγείο νομίζω ότι το σκούρο πράσινο κόβει την όρεξη. Έτσι έχω διαβάσει, είμαι άσχετη πάντως

katerina είπε...

@ Λυδία: Χμ. Για το σκούρο πράσινο δεν ξέρω. Πάντως νομίζω πως οτι χρώμα και να το βάψουμε το ψυγείο την ίδια όρεξη θα έχουμε.. Είμαστε μια οικογένεια που στον συγκεκριμένο τομέα τίποτα δε μας σταματά! Όσο για το χρώμα του δωματίου δεν είναι καθόλου κακή ιδέα! Μα καθόλου κακή!
Ευχαριστώ για την προσφορά του σπιτιού, αλλά μας πέφτει μακριά! Πολύ μακριά!

Μ είπε...

Νομίζω ότι το μπλε κόβει την όρεξη.
Και μια απορία... Πώς βάφονται τα ψυγεία βρε κορίτσια;;; Μετά δεν χαλάνε;

Πώς σας έπιασε φθινοπωριάτικα να μετακομίσετε; Συνήθως οι μετακομίσεις γίνονται άνοιξη-καλοκαίρι.

Καλό κουράγιο!!!

industrialdaisies είπε...

Καλό κουράγιο και καλό φθινόπωρο εύχομαι κι εγώ με την σειρά μου.

Και να μην αγχώνεσαι, πολλές φορές καλούμαστε να ανταποκριθούμε σε πολύ διαφορετικά πράγματα. Ταυτόχρονα. Αν αυτό δεν γίνεται -no problem! Είναι παραπάνω από ανθρώπινο. Ασχολήσου με ό,τι μπορείς να κάνεις καλά αυτήν την περίοδο και σε ευχαριστεί. Νομίζω θα βοηθήσει να πάρεις τα πάνω σου, να είσαι δημιουργική και να βγάλεις και κάποιες από τις υποχρεώσεις.

Καλά, ε, αυτές οι εξεταστικές μας έχουν αποτελειώσει τους φοιτητές... Ήμαρτον!

Καλημέρα! :)

Σοφία είπε...

Εξαρτάται σε ποια δωμάτια αναφέρεσαι. Το γκρι είναι γενικώς ΟΚ - εντελώς ουδέτερο χρώμα, πάει παντού και δεν προκαλεί. Το κόκκινο είναι αρκετά ζεστό και επιθετικό, για κουζίνα δεν είναι ό,τι καλύτερο (ειδικά αν είναι μικρή), ούτε για υπνοδωμάτιο (εκτός αν σκέφτεσαι αποκλειστικά νύχτες πάθους). Το μωβ είναι ωραίο για υπνοδωμάτιο, και για σαλόνι επίσης, αν το συνδιάσεις προσεκτικά. Το φούξια είναι σαν το κόκκινο αλλά χωρίς την "φωτιά". Σε κουζίνα θα το επέφευγα. Προσωπικά σε κουζίνα θα έβαζα κίτρινο ή πράσινο ανοιχτό, σε υπνοδωμάτιο γαλάζιο ή πράσινο ή λιλά ή μωβ/ροζ, σε σαλόνι ροζ, μωβ/γκρι ή σομόν/κεραμιδί, σε μπάνιο άσπρο, πράσινο ή γαλάζιο. Κόκκινο δεν θα έβαζα σε κανένα δωμάτιο, γιατί είναι χρώμα που σε διεγείρει υπερβολικά και σε κάνει να θες να φύγεις. Έχεις παρατηρήσει πως όλα τα φαστφουντάδικα είναι διακοσμημένα με κόκκινο; Είναι για να μην τους μένουν οι πελάτες με τις ώρες. Κόκκινο θα έβαζα μόνο στο υπνοδωμάτιο-μπορντέλο ή στην κουζίνα αν δεν σκόπευα να μαγειρεύω πολύ. Από εκεί και πέρα, παίζουν ρόλο και τα γούστα σου, πάντως αν δεν είσαι σίγουρη για κάποιο χρώμα, μπορείς να βάψεις μόνο έναν τοίχο με έντονο χρώμα και τους άλλους σε κάτι πιο ουδέτερο.

katerina είπε...

Καλημέρα!
@ Μαρία: Βάφονται τα ψυγεία! Πως δε βάφονται;! Με ακρυλική μπογιά για αυτοκίνητα!!!
Όσο για τη μετακόμιση, δεν έχεις και άδικο, αλλά οι συγκυρίες...
Ευχαριστώ για το καλό κουράγιο! Θα το χρειαστώ!

@ industrial daisies: Μου δίνεις κουράγιο..! Σοβαρά μιλάω..! Αλλά η εξεταστική θα τελειώσει και προσπαθώ να μη τη σκέφτομαι..!!! Ανυπομονώ για τη μετακόμιση, επειδή θα είναι μια ευχάριστη αλλάγή!

@ Σοφία: Thanks για τις πληροφορίες!!! Είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για με τρελή τρελή οικογένεια σαν τη δικιά μου!