Πέμπτη 30 Αυγούστου 2007

I changed my mind.. I take it back...

Σκέφτηκα να αποσυρθώ για μερικές μέρες (ας όψεται το διάβασμα) και να μην αναρτήσω τίποτα. Θα έμπαινα στο internet από τη δουλειά μονάχα για να τσεκάρω τι γράφουν οι άλλοι και για να σχολιάζω. Αλλά όντας κυκλοθυμική και περίεργη άλλαξα γνώμη μέσα σε μια ώρα...
"Απορώ και αισθάνομαι θλίψη" για όσα γίνονται (έχω μια τάση να επαναλαμβάνομαι...). Θα ήθελα απαντήσεις στα ερωτήματά μου. Θα ήθελα για μια φορά να ακούσω αλήθειες...
Η αλήθεια πολύ συχνά είναι πικρή και πονάει. Πράγματι, η ειλικρίνεια κάποιες φορές προκαλεί αβάσταχτο πόνο..
Φανταστείτε να έβγαιναν κάποιοι (όποιοι) ατάραχοι στα κανάλια και να έλεγαν "Ξέρετε εμείς τα κάψαμε όλα. Εμείς γαμήσαμε την χώρα. Όλα για τα φράγκα..". Θα ήταν μια αλήθεια. Αλλά πόσα αυτιά είναι προετοιμασμένα για κάτι τέτοιο. Η πλειοψηφία του Ελληνικού πληθυσμού θα εθιζόταν στα Lexotanil και τη βαλεριάνα από την ταραχή του. Γιατί εθελοτυφλούμε. Αδιαφορούμε για το τι γίνεται στο χωράφι του γείτονα και μόνο αν πάθουμε το ίδιο θυμόμαστε τον συνάνθρωπό μας.
Βαρέθηκα να παρακολουθώ ειδήσεις. Όλοι τους φτιάχνονται με ότι συμβαίνει. Χαίρονται βρε αδερφέ. Τα νούμερα θα κάνουν νούμερα. Πάω στοίχημα πως οι παρουσιαστές και οι δημοσιογράφοι των διαφόρων καναλιών - εφημερίδων - ραδιοφώνων αυτή την εποχή αισθάνονται σαν πεντάχρονα σε περίοδο Χριστουγέννων που ο μπαμπάς και η μαμά μόλις τους αγόρασαν το νέο παιχνίδι του Μπομπ του Σφουγγαράκη του τετραγωνοπαντελονή!
Φωτιά και εκλογές στα καπάκια... Η καλύτερή τους..!!!
Όπως έγραψε και ο φίλτατος Μπουκόφσκι κάποτε: "Με ενοχλεί να βλέπω τους Αρχικρετίνους να κάνουν την τραγωδία, κοπανιστό αέρα!"
Και τώρα που το θυμάμαι, πέραν της πλάκας για τις εκλογές στα blog άλλων (βλ. Κλέαρχος), η Άννα Σιούελ έγραψε στη "Μαύρη Καλλονή":
"Αγόρι μου, η Ελευθερία δεν έρχεται με χρώματα. Τα χρώματα κάνουν τα κόμματα να ξεχωρίζουν και η μόνη ελευθερία που σου εξασφαλίζουν είναι η ελευθερία να μεθάς με τα λεφτά των άλλων, η ελευθερία να βλάπτεις όποιον δεν φοράει τα ίδια χρώματα με σένα, και να ξελαρυγγιάζεσαι και να βραχνιάζεις φωνάζοντας πράγματα που καλά καλά δεν καταλαβαίνεις -αυτή είναι η ελευθερία που λες!
Ντρέπομαι να βλέπω τους ανθρώπους να παρασύρονται έτσι. Οι εκλογές είναι πολύ σοβαρή υπόθεση και κάθε άνθρωπος θα έπρεπε να ψηφίζει σύμφωνα με τη συνείδησή του και ν' αφήνει τους άλλους να κάνουν ο ίδιο..."
Και επειδή δεν έχω κάτι να συμπληρώσω στα παραπάνω, θα κλείσω με δύο ακόμη φράσεις του αγαπητού μου Τσαρλς:
"Όταν θα κυβερνούν οι άνθρωποι δεν θα χρειάζονται τις κυβερνήσεις... Μέχρι τότε όμως... θα μας πηδάνε."
"Ντρέπομαι που είμαι μέλος της ανθρώπινης φυλής, αλλά δεν θέλω να προσθέσω κι' άλλο σ' αυτή τη ντροπή. Θέλω να ξύσω και ν' αφαιρέσω λίγη απ' αυτή."

19 σχόλια:

Λακων είπε...

Αν πω οτι συμφωνώ μαί σου μάλλον δεν θα πρωτοτυπήσω.
Δεν έχω πλέον αντοχές να παρακολουθώ την ελληνική τηλεόραση. Πάλι καλά που υπάρχουν και τα ιστολόγια..
Τουλάχιστον σε τούτη τη χώρα υπάρχουν άνθρωποι που ακόμα έχουν κρίση και σκέφτονται.

Γκρινιάρης είπε...

Εγώ σήμερα πάλι προσπάθησα να απαντήσω στην ερώτηση ενός Άγγλου συναδέλφου "πως άναψαν τόσες φωτιές" και όταν πήγαν να του πω οτι συνήθως η αιτία είναι εμπρησμός με κοίταξε σα να κατέβηκα από τον Άρη.
Μάλλον δεν έπεσε και πολύ έξω...

katerina είπε...

@ λακων: Άνθρωποι υπάρχουν, το θέμα πόσοι είναι και τι κάνουν. Ίσως καταντάω κουραστική που το λέω συνέχεια, αλλά πρέπει να κάνουμε κάτι! Τι δεν ξέρω, αλλά κάτι... Ρίχτε ιδέες στο τραπέζι!

@ Γκρινιάρης: Κάτι ήξερε ο Λιακόπουλος... Ε ρε γλέντια! Έχουμε γίνει ρεζίλι διεθνώς! Και το αστείο είναι οτι ο κόσμος συμπάσχει με τον πόνο μας, αλλά μάλλον μας θεωρούν το λιγότερο ηλίθιους που έχουμε τέτοιες κυβερνήσεις.. (όχι βέβαια οτι αυτοί είναι αναγκαστικά καλύτεροι, αλλά δεν είναι το θέμα μας αυτό τούτη τη στιγμή!)
Καλά να περνάς στα ξένα!

Haris είπε...

Θα μου επιτρέψεις να ταυτιστώ με τα λεγόμενα της Άννα Σιούελ.

katerina είπε...

Θα στο επιτρέψω... Και χαίρομαι που θα το κάνεις! ;)

Haris είπε...

Μπορείς να αναφέρεις τον τίτλο του βιβλίου;

Matrix είπε...

"...Γιατί εθελοτυφλούμε. Αδιαφορούμε για το τι γίνεται στο χωράφι του γείτονα και μόνο αν πάθουμε το ίδιο θυμόμαστε τον συνάνθρωπό μας..."

Πάντως η χτεσινή συγκέντρωση στο Σύνταγμα έδειξέ ότι κάτι έχει αλλάξει σε αυτό τον κόσμο.

katerina είπε...

@ Haris: Το βιβλίο είναι η "Μαύρη Καλλονή"! Καλημέρα!

@ Matrix: Καλώς ήρθες!!! Μακάρι.. Αυτό θα ήταν κάτι ευχάριστο... Θέλω να έχω καλή πίστη, αλλά έχει αποδειχθεί οτι πάντα ενεργούμε μετά την καταστροφή. Το θέμα είναι αν θα συνεχίσουμε να κάνουμε κάτι (το οτιδήποτε) και μετά από 1,2,3 μήνες... Ο χρόνος μονάχα θα δείξει..

Haris είπε...

Καλημέρα. Και σε ευχαριστώ.

Μ είπε...

@ matrix: Όντως κάτι άλλαξε ή κάποιο και ενόψει των εκλογών μετρούν την δύναμή και την επιρροή τους μέσω ενός νέου μέσου (διαδίκτυο) ;;;

Είμαι προβληματισμένη!!! δεν φτάνουν οι βουβές διαμαρτυρίες. Πράξεις αλληλεγγύης χρειάζονται προς τους συνανθρώπους μας. Όπως επίσης και πολιτικοποίηση.Όχι όμως κομματικοποίηση. Το πρόβλημα είναι αυτά τα δύο εδώ στην Ελλάδα θεωρούνται ταυτόσημα...

industrialdaisies είπε...

Όποιος νιώθει αλήθειες μέσα του δεν έχει ανάγκη να τις επιβεβαιώσει. Κι εσύ έχεις κάποιες εδώ μέσα... Πήγαινε με αυτές και μην αναλώνεσαι στο γιατί οι άλλοι δεν τις μπορούν. Είναι κακός σύμβουλος οι πράξεις των άλλων. Καληνύχτα!

Klearchos είπε...

"Οι εκλογές είναι πολύ σοβαρή υπόθεση και κάθε άνθρωπος θα έπρεπε να ψηφίζει σύμφωνα με τη συνείδησή του και ν' αφήνει τους άλλους να κάνουν ο ίδιο..."

Εγώ κολλάω σε αυτό...


Υ.Γ.: Σου αρέσει ο Μπουκόφσκι;

katerina είπε...

Καλημέρα σε όλους!

@ Μαρία κ.-π.: Το πρόβλημα δεν είναι απλά, οτι αυτά τα δύο θεωρούνται ταυτόσημα, αλλά το γεγονός στην Ελλάδα υπάρχει μονάχα κομματικοποίηση... Πολιτική συνείδηση δεν υπάρχει!

@ industrial daisies: Το ξέρω.. Αλλά με θλίβουν οι πράξεις των άλλων... Διότι άμεσα ή έμμεσα επηρεάζουν τη ζωή μου!

@ κλέαρχος: Είναι από τους αγαπημένους μου.. Τον αποκαλούσε θεό ένας φίλος μου και αποφάσισα να διαβάσω και εγώ για να καταλάβω τι το διαφορετικό είχε.. Ε, δεν ήθελε και πολύ.. Αγόρασα τα περισσότερα βιβλία του και κόλλησα..
Υ.Σ.: Το θεωρώ δεδομένο ότι στην ελληνική μετάφραση αδικούνται τα γραπτά του..

Klearchos είπε...

Έχω παλέψει και εγώ να μεταφράσω δύο ποιήματα του, για τις ανάγκες του blog, δηλαδή... :) [1], [2]

katerina είπε...

Κλέαρχε με εντυπωσίασες.. Καλή ήταν η μετάφραση, απλά όλα τα γραπτά όταν δεν παρουσιάζονται στη "φυσική" γλώσσα τους χάνουν λίγη από την ομορφιά τους... Είδα κάτι φωτογραφίες της Angelina Jolie. Μπράβο!!!

an205 είπε...

τίποτα δεν έχετε καταλάβει...
έκαψαν τα δάση για τους εξής λόγους:
α)τόσα χρόνια τους έλεγαν ότι έβλεπαν το δέντρο κι έχαναν το δάσος... Τώρα που τα καψαν και το δέντρο και το δάσος θα μπορούν να δουν πιο μακριά...
β)τόσα χρόνια έλεγαν ότι παρέλαβαν "καμένη γη" ο ένας από τον άλλον και ο "λαός" δεν το καταλάβαινε... Τώρα το κατάλαβε!!!
και
γ)με την τρομερή έλλειψη σε νερό που έχουμε και που θα αυξάνεται που νερό για τόσα δέντρα;;;

ΥΓ όχι λευκό, όχι μαύρο ΓΚΡΙ θα ψηφίσω...

Klearchos είπε...

Πως πάει το διάβασμα; Πότε δίνεις;

Σοφία είπε...

Καλησπέρα κι από μένα, άρτι αφηχθείσα από το Ελλαδιστάν. Δύσκολοι καιροί γενικώς και ειδικώς. Κουράγιο και περαστικά, και μην ξεχνάτε τη δύναμη της ψήφου σας. Λίγες μέρες μείνανε.

Το διάβασμα πώς πάει;

katerina είπε...

Καλημέρα! Δεν έχω internet στο σπίτι και έχω άδεια από τη δουλειά για μερικές μέρες (για την ακριβεία αύριο επιστρέφω -τουλάχιστον μέχρι και τις εκλογές- και μετά μάλλον ξαναφεύγω για διάβασμα)... Το διάβασμα πάει... Τώρα τι να σας πω! Οτι βαριέμαι του θανατά που έχω εξεταστική; Έχω ήδη δώσει κάποια μαθήματα, αλλά έχω δρόμο μπροστά μου..

@ Σοφία, καλώς ήρθες πίσω!!!
@an205, μαζί σου...

Τα λέμε αύριο μεθαύριο πιο αναλυτικά!