Πέμπτη 30 Αυγούστου 2007

Dead End

Είμαι σε αδιέξοδο. Δεν ξέρω τι να γράψω. Για την ακρίβεια δεν βρίσκω κάποιο λόγο να γράψω κάτι. "Περιφέρομαι" από blog σε blog και διαβάζω τι γράφουν οι άλλοι... Αλλά εμένα δε μου βγαίνει τίποτα!
Από τη μία τα καμμένα, από την άλλη η εξεταστική! Εδώ ο κόσμος καίγεται (κυριολεκτικά) και εγώ πρέπει να βρω την υπομονή να συγκεντρωθώ για να δώσω γύρω στα 12 μαθήματα από τα 30 που χρωστάω (γαμημένο πτυχίο σε ηλίθια σχολή που δεν μου αρέσει, αλλά πρέπει να την τελειώσω αν θέλω να φύγω για τα ξένα).
Διάβαζα ένα εβδομαδιαίο περιοδικό γνωστού εκδοτικού οίκου και έβλεπα φωτογραφίες από την καταστροφή... Μου είναι αδύνατο να το σχολιάσω. ΄
Βρήκα μια λίστα με τα 29 κόμματα και συνασπισμούς κομμάτων που δήλωσαν συμμετοχή στις βουλευτικές εκλογές:
  1. Νέα Δημοκρατία
  2. Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα (ΠΑ.ΣΟ.Κ.)
  3. Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας
  4. Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς
  5. Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός (ΛΑ.Ο.Σ.)
  6. Δημοκρατική Αναγέννηση
  7. Αγωνιστικό Σοσιαλιστικό Κόμμα Ελλάδος (Α.Σ.Κ.Ε.)
  8. Δημοκρατική Παγκόσμιος Ελλάς
  9. Έλληνες Οικολόγοι
  10. Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο Β. (ΕΑΜ.Β.)
  11. Ένωση Κεντρώων
  12. Ενωτική Αντικαπιταλιστική Αριστερά (ΕΝΑΝΤΙΑ)
  13. Ενωτικό Ριζοσπαστικό Δημοκρατικό Κίνημα
  14. Ευρωπαϊκό Δημοκρατικό Κόμμα
  15. Κόμμα Φιλελευθέρων
  16. Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας (Μαρξιστικό-Λενινιστικό)
  17. Λευκό
  18. Μέτωπο Ριζοσπαστικής Αριστεράς - ΜΕ.Ρ.Α.
  19. Μαρξιστικό - Λενινιστικό Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας (Μ-Λ ΚΚΕ)
  20. Νέο Κόμμα Σωτηρίας Χριστιανική Δημοκρατία
  21. Νέος Φασισμός
  22. Οικολόγοι Εναλλακτικοί
  23. Οικολόγοι Πράσινοι
  24. Όραμα Τοπικά Κοινοβούλια
  25. Οργάνωση για την Ανασυγκρότηση του ΚΚΕ (ΟΑΚΚΕ)
  26. Οργή Λαού (Ο.ΛΑ)
  27. Περιφερειακή Αστική Ανάπτυξη (Π.Α.Α.)
  28. Φιλελεύθερη Συμμαχία
  29. Φως - Αλήθεια - Δικαιοσύνη

Μετά από αυτά εγώ παραιτούμαι...

Good Night and Good Luck . . .

2 σχόλια:

Klearchos είπε...

Ο Άρειος Πάγος ακύρωσε κάποια από αυτά, ανάμεσα και τους Οικολόγους Εναλλακτικούς!

katerina είπε...

Φτού!! Σοβαρά μιλάς; Όχι ρε γμτ... Και εγώ τώρα τι θα ψηφίσω;