Πέμπτη 19 Ιουλίου 2007

Μια βραδιά στο Kinky...

Something that has a lot of curves or twist...

Odd, eccentric, peculiar, fanciful, offbeat, bizzare, curious...


Η καλύτερή μου φίλη έγινε 21. Οι φίλοι μου είναι οικογένειά μου. Χρόνια έχω αυτή την άποψη. Τους φίλους του διαλέγουμε και μας διαλέγουν. Μας αγαπούν, μας σέβονται, μας εκτιμούν για αυτό που είμαστε. Δεν έχουν απαιτήσεις. Το μόνο που περιμένουν είναι την αγάπη μας. Με δουλεύουν όταν τους το λέω. Με λένε χίπισσα Αλλά ξέρω ότι κατά βάθος συμφωνούν με αυτή την άποψη.

Προσπαθούσαμε να σκεφτούμε τι μπορεί να κάνει τώρα που έγινε 21. Τι επιτρέπεται να κάνει που πριν απαγορευόταν. Δεν καταφέραμε να καταλήξουμε κάπου. Μόνο το ότι μπορεί να πιει ελεύθερα αλκοόλ στην Αμερική. Αλλά δεν προγραμμάτιζε ποτέ να πάει εκεί για να την απασχολεί. Τελικά όλα στην Ελλάδα όλα είναι ελεύθερα. Με το που γίνεις 18 μπορείς (θεωρητικά τουλάχιστον) να κάνεις τα πάντα.

Κι όμως...

Καταλήγουμε να μην κάνουμε τίποτα. Απλά σκεφτόμαστε.

Χρησιμοποιώ πληθυντικό αριθμό γιατί σκέφτομαι την οικογένειά μου.

Αλλά ας μιλήσω μονάχα για εμένα.

Το μυαλό παίζει περίεργα παιχνίδια. Είναι πανούργο. Δυνατό. Τόσο δύσκολο να του ξεφύγεις. Αναμνήσεις, όνειρα, παρόν. Μπερδεύονται, συγχέονται Χάνομαι σε μια δίνη αδυσώπητων συναισθημάτων. Τα χάνω. Τι συμβαίνει αληθινά και τι μέσα στο μυαλό μου; Άραγε η αλήθεια θα λάμψει; Ή θα μείνω για πάντα στο σκοτάδι του μικρόκοσμου μου, δίχως αλλαγή και συγκινήσεις;

Αν ξέρουμε ότι η μπάνκα πάντα κερδίζει τότε γιατί να τζογάρουμε;

Μα για το ρίσκο και την αδρεναλίνη θα αναφωνήσουν κάποιοι...

Ουφ.! Γλυκανάλατοι συναισθηματισμοί που έλεγε ο αξιότιμος κ. Μπουκόφσκι.

Από την άλλη, αν δεν ρισκάρεις τι να την κάνεις την ζωή; Αν δεν σκέφτεσαι, δεν αναρωτιέσαι...

Ένας αγαπημένος μου άνθρωπος που ζει στην ξενιτιά δεκαετίες ολάκερες (με την πατροπαράδοτη έννοια της λέξης), μου έγραψε προσφάτως πως, με προτιμά δυστυχισμένη, παρά να φορώ το αιώνιο χαμόγελο του κατατονικού Ευρωπαίου. Με συμβούλεψε να κρατήσω τις άμυνες μου αυτούσιες. Να προσέχω όμως τις παγίδεςτων ονείρων: είναι αραχνοΰφαντες και ύπουλες, η δε δουλειά τους είναι να αποσπούν την προσοχή μου από την πραγματικότητα. Να δοκιμάζω πάντα το έδαφος που πατάω και να κρατώ μικρό καλάθι όπου ακούω πολλά κεράσια (τα τελευταία χρόνια ακούμε ΜΟΝΟ για πολλά κεράσια).
Ω! Πόσο δίκιο έχει...
Πόσο μου λείπει ο άνθρωπος αυτός. Πόσο θα ήθελα να ήταν εδώ. Δίπλα μου. Να μοιραζόμουν ένα βλέμμα. Τόσο μακριά μου και τόσο κοντά μου την ίδια στιγμή.
Μια βραδιά στο Kinky. Με φίλους. Με ποτά. Με καλή μουσική (σημ.: Μπράβο Κώστα. Έβαλες ότι σου ζητήσαμε. Ευχαριστούμε!).
Όλα με οδηγούν, με ένα σχεδόν βίαιο τρόπο, στο να αναλογίζομαι τι συμβαίνει στις ζωές μας. Τι περιμένουμε. Τι θέλουμε. Τι ελπίζουμε. Τι ζήσαμε.
Στιγμές ηδονής. Στιγμές λατρείας. Ομορφιάς, ευχαρίστησης αλλά και λύπης, απαισιοδοξίας...
Όλοι κάτι θέλουμε, αλλά δεν κάνουμε κάτι για να το αποκτήσουμε. Στιγμές αδράνειας.
Μια βραδιά στο Kinky όλα τ' αλλάζει.
Αυτό θα αλλάξει τώρα που έγινε 21.
Φεύγουμε για Αγγλία.
Το Χρόνια Πολλά είναι γελοία ευχή. Τι να τα κάνεις τα πολλά αν είναι γάμησε τα Πολυχρόνη που δεν γίναμε ευζώνοι.
Χρόνια Καλά λοιπόν, φίλη μου. Χρόνια καλά...
Υ.Σ.: Εσείς οι 4, οι πιο κοντινοί και αγαπημένοι μου άνθρωποι, αλλά και όλοι εκεί έξω, ελάτε.
Ελάτε, μέσα σε μια κούπα ζεστό καφέ. Ελάτε να μιλήσουμε για ώρες. Πιείτε λίγο εσείς, να πιω κι εγώ άλλο τόσο. Θα δείτε.. Θα σας αρέσει...
Καλή ζωή Biggles.



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

MAYBE MAYBE IT'S THE CLOTHES WE WEAR, THE TASTELESS BRACELETS AND THE DYE IN OUR HAIR, MAYBE IT'S OUR KOOKINESS.OR MAYBE MAYBE IT'S OUR NOWHERE TOWNS, OUR NOTHING PLACES AND OUR CELLOPHANE SOUNDS, MAYBE IT'S OUR LOOSENESS.BUT WE'RE TRASH, YOU AND ME, WE'RE THE LITTER ON THE BREEZE, WE'RE THE LOVERS ON THE STREETS, JUST TRASH, ME AND YOU, IT'S IN EVERYTHING WE DO.MAYBE IT'S THE THINGS WE SAY, THE WORDS WE'VE HEARD AND MUSIC WE PLAY, MAYBE IT'S OUR CHEAPNESS.OH MAYBE IT'S THE TIMES WE'VE HAD, THE LAZY DAYS AND THE CRAZES AND THE FADS, MAYBE IT'S OUR SWEETNESS.BUT WE'RE TRASH.

katerina είπε...

Shit happens when you party naked
I spent most of my time wandering aimlessly
I walk in order to get lost
Shop and replace I don't need a lot
I found something today
A mobile phone like the one i used to own
Lotta names with nothing to live for
Stored in my memories are three hundred people

Best part of my heart is young, hey hey
Most part of my heart is black, hey hey

Small talk began as you hit the plan
I lost the plot with frequent trips to the bar
I could no longer deny
I had no thoughts to imply
Too many words I couldn't trust
Scents collect in dust, dust gathers fast

Best part of my heart is young, hey hey
Most part of my heart is black, hey hey

I got you now, I got you now, why don't you come?