Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Random thoughts



1. Αυτό είναι αν όχι το ωραιότερο τραγούδι που έχω ακούσει ποτέ, ένα από τα 5 ωραιότερα...
"The Kills, -I call it art-"

2. Το μυαλό παίζει περίεργα παιχνίδια. Τουλάχιστον το δικό μου...

3. Τίποτε δεν είναι τυχαίο. Όλα γίνονται για κάποιο λόγο... Απλά θέλω να μαθαίνω ποιος είναι αυτός ο λόγος.

4. Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι απλά θέλεις να ακούς τη φωνή τους. Θέλεις να τους μιλάς... Το γιατί είναι άλλη υπόθεση που αρνούμαι να το ψάξω τώρα.

5. Όποιος θέλει βρίσκει.. Ας είναι καλά η τεχνολογία.

6. Πράγματα που στο παρελθόν μου φαίνονταν ουσιώδη, σημαντικά, ενδιαφέροντα, με το πέρασμα του χρόνου εξελίχθηκαν σε ψυχαναγκαστικές καταστάσεις που δεν προσφέρουν απολύτως τίποτε.

7. Άνθρωποι που στο παρελθόν ζούσα για να τους βλέπω, πλέον με βάζουν σε σκέψεις και όσο και αν τρέφω αισθήματα αγάπης για αυτούς, τώρα δεν θέλω να είμαι καν στον ίδιο χώρο μαζί τους.

8. Όλοι υποστηρίζουν πως είμαι απόλυτη. Να τους πιστέψετε. Έχουν δίκιο...

9. Πολλοί υποστηρίζουν πως δεν κάνω τίποτε γιατί είμαι δειλή. Να μην τους πιστέψετε. Έχουν άδικο. Απλά σκέφτομαι χιλιάδες πράγματα ταυτόχρονα και στο τέλος νεκρώνω. Είμαι σαν τους υπολογιστές. Αν τους φορτώσεις με 100 πράγματα την ίδια στιγμή, θα κολλήσουν, δεν υπάρχει περίπτωση...

10. Never argue with an idiot. He will drag you to his level and then beat you with experience... Δεν γνωρίζω ποιος το είπε, αλλά όποιος και αν ήταν, να τον χαίρεται η μανούλα του...

11. Έχω εμμονές. Σε τέτοιο σημείο που και εγώ ακόμη προβληματίζομαι. Καταλαβαίνω απόλυτα γιατί ο κολλητός μου λέει πως ζει για τη μέρα που θα γίνω άνθρωπος.. (μεταξύ μας, θα αργήσει να έρθει αυτή η μέρα...)

12. Πάσχω από το σύνδρομο της Ηλέκτρας... Κακό αυτό.

13. Γιατί ο κόσμος αγαπάει το καλοκαίρι..;

14. Έχω αλλεργία στη ζέστη. Επιστημονικά αποδεδειγμένο...!

15. Δεν μπορώ να κάθομαι και να μην κάνω απολύτως τίποτε. Είναι κουραστικό. Αντίθετα μπορώ να κοιμάμαι για ώρες ατελείωτες...

16. Μήπως είμαι emo και δεν το έχω ανακαλύψει; Από μικρό παιδί πιστεύω ακράδαντα πως θα πεθάνω νέα... Τι μαλακίες σκέφτομαι; Και μετά αναρωτιέμαι γιατί όλοι μου οι φίλοι θέλουν να με μουτζώσουν ακόμη και αν δεν το κάνουν...

17. Γιατί κανένας δεν θέλει να υιοθετήσει ανάπηρα σκυλιά; Στο www.stray.gr είναι σχεδόν όλα στα αζήτητα...

18. Που θα βρώ 3.000 ευρώ μέσα στον επόμενο μήνα;

19. Που θα βρω 3.500 ευρώ μέχρι το Σεπτέμβριο;

20. Γιατί ο κλήρος έχει πέσει σε μένα να τα βρω;

21. Διακοπές πότε θα πάω; Κλείνει ουσιαστικά ο 6ος χρόνος που δεν θα πάω διακοπές... Είχε δίκιο η Σοφία...

22. Πότε θα πάρω εισιτήρια για τις καλοκαιρινές συναυλίες; Και το κυριότερο, που θα βρω λεφτά;

23. Αν ήμουν στη θέση της Biggles, θα με είχα δείρει καιρό τώρα... Άγιος άνθρωπος αυτή η κοπέλα. Άγιος άνθρωπος..

24. Αν ήμουν στη θέση του κολλητού μου θα είχα βοηθήσει καιρό τώρα την Biggles να με δείρει...

25. Παραδόξως, παρά τα πολλά πολλά ελαττώματά μου, εγώ είμαι μια χαρά με μένα.. Ή έτσι νομίζω. Μια ή άλλη βολεύομαι...

1 σχόλιο:

KitsosMitsos είπε...

Όλα καλά και όλα ωραία. Και ας είναι και τυχαία!