Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2008

Λίγο πριν τελειώσει η μέρα...

Κλισέ κουλαμάρες και ένας μανιασμένος αέρας. Μια αποτυχημένη ταινία με τον John Cusack, αλλά ως είθισται με εκείνον στον πρωταγωνιστικό ρόλο λίγη σημασία δίνεις στην πλοκή. 'Ένα πάρτυ που λαμβάνει χώρα αυτή τη στιγμή στο κέντρο της Αθήνας.
Μια απόλυτα συνηθισμένη μέρα και ένα εξίσου συνηθισμένο βράδυ...
Θλιβερές επαναλήψεις ημι-επιτυχημένων σειρών "μεγάλων" καναλιών αμέσως μετά τα κωμικοτραγικά δελτία ειδήσεων... Ένα επαναλαμβανόμενο θρόισμα των κουρτινών εξαιτίας του αέρα και τζάμια που τρίζουν.
Μια χαλασμένη βρύση στο μπάνιο με ένα επίμονο πλιτς να ακούγεται κάθε τρια δευτερόλεπτα. Ένα μπουκάλι νερό και μια κουβέρτα περιφέρονται από δωμάτιο σε δωμάτιο. Ένα ενοχλητικό βουητό από τον υπολογιστή και μια απέλπιδα προσπάθεια να σταματήσει...
Κλεφτές ματιές στην τηλεόραση όπου μια σαγηνευτική γυναικεία φιγούρα χορεύει υπό τους ήχους της Bjork (και ένας ανομολόγητος θαυμασμός για το ταλέντο της και τις αιθέριες κινήσεις της).
Ένα σκυλί που φοβάται τον αέρα, με αποτέλεσμα να με ακολουθεί όπου πηγαίνω και να ξαπλώνει στα πόδια μου... Και μια ατελείωτη συζήτηση για το αν θα "υιοθετήσει" ένα κουτάβι που λέμε να πάρουμε μέσα στο καλοκαίρι... Φυσικά πάλι θηλυκό. Τα αρσενικά σηκώνουν συνέχεια πόδι για να σημαδέψουν την περιοχή τους και μέχρι να εκπαιδευτεί θα μετράμε μεγάλες απώλειες στα έπιπλα...
Μετράω τα τσιγάρα στο πακέτο. 8. Έχω ήδη κάνει 12 συν άλλα 5 από το προηγούμενο. Καλά έκανα και κλάφτηκα στη Μάνια να μου φέρει δυο πακέτα γυρνώντας σπίτι...
"Γονείς που φέρνουν τσιγάρα στο παιδί τους...", ε ρε και να το ήξερε αυτό η νονά μου. Θα μας είχε αποκληρώσει όλους... Οκ. Επισήμως κάτι δεν πάει καλά στο μυαλό μου. Πως κατέληξα Σαββατιάτικα να σκέφτομαι την 85χρονη άγαμη αριστερή νονά μου; Μάλλον γιατί έχω ξεμείνει πάλι από λεφτά και έχει καιρό να με χρηματοδοτήσει...
Αύριο πρέπει να σηκωθώ από τις 7 και για πρώτη φορά ανυπομονώ. Κοιμάμαι νωρίς (για τα δεδομένα της οξείας βρικολακίασης από την οποία πάσχω), ξυπνάω νωρίς...
Από Δευτέρα ξεκινώ δουλειά. Έχω ήδη δύο παραγγελίες για πίνακες και από αύριο πρέπει να ξεκινήσω την προετοιμασία τους.
Κακό συνήθεια να βαριέμαι εύκολα με ότι καταπιάνομαι ακόμη και αν στην αρχή το απολαμβάνω. Τουλάχιστον θα βγάλω λεφτά... Κάτι είναι και αυτό..
Από 21 του μήνα θα είμαι τουλάχιστον 3 με 4 μέρες το μήνα με ένα σακίδιο στο χέρι και θα επισκέπτομαι την Βόρεια Ελλάδα. Δε με πειράζει. Ας όψεται η φίλη μου και η αποχώρησή της από την Αθήνα... Αν μη τι άλλο θα επισκεφτώ μέρη που δεν έχω ξαναδεί... Λατρεύω και το χειμώνα. Μια χαρά...
Ο καπνός του τσιγάρου κάνει παιχνίδια στο φως της οθόνης του υπολογιστή και το τασάκι έχει ξεχειλίσει...
Οι δρόμοι της πόλης τώρα θα είναι μποτιλιαρισμένοι από Αθηναίους που διασκεδάζουν μονάχα τα Σάββατα αγκαζέ με τα αμάξια τους. Ντυμένοι στην τρίχα θα τρέχουν στα μπουζούκια για να βρουν μια θέση κύρους και στα πιο "in" κλαμπάκια για να χτυπήσουν το τρέντι γκομενάκι και εγώ απλά θα πάω για ύπνο...

Εκείνο το party σκέφτομαι που δεν πήγα... Δε βαριέσαι.. (θεωρητικά πάντα) θα ακολουθήσουν άλλα στο μέλλον...

9 σχόλια:

Σοφία είπε...

Καλή αρχή στη δουλειά και καλή επιτυχία!!

λολιτα είπε...

θα ευχηθω και γω με την σειρα μου καλη αρχη και να ξερεις οτι τα καλυτερα επονται(βεβαι αν δουλευεις σαν και μενα 12ωρα και τα σκ τοτε να ξερεις οτι σε περιμενουν δυσκολες μερες...)αλλα οπως και να χει μην μασας αρκει να αισθανεσαι δημιουργικη...

katerina είπε...

@ Σοφία
Ευχαριστώ Σοφία μου! Ελπίζω να μην απογοητεύσω τη φίλη μου που μου εμπιστεύεται το μαγαζί της... Και πάνω από όλα ελπίζω να μη βαρεθώ!

@ λολίτα
Ευχαριστώ πολύ! Αν και εσύ δε δουλεύεις... Βασανίζεσαι! Γιατί το κάνεις αυτό στον εαυτό σου.. Είπαμε, η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη...
Πάντως είναι ωραία δουλειά! Ένα μικρό καταπληκτικό μαγαζί με χειροποίητα ρούχα, αξεσουάρ και είδη δώρων.. Τέλειο! Και δίπλα στο σπίτι μου.. Απλά πάντα γκρινιάζω και βαριέμαι! Ελπίζω να μη συμβεί αυτό και αυτή τη φορά!

λολιτα είπε...

τελεια να μου πεις που ειναι να ερθω...στειλε μου μαιλ!

Λακων είπε...

Δεν ξέρω τι λες εσύ, εγώ πάντως έχω σαπίσει στo Prison Break.
Άντε καλή αρχή.

doctor είπε...

river, καλησπέρες πολλές.

doc

katerina είπε...

@ λολιτα
Θα το κανονίσω...

@ Λακων
θέλω να δω τρίτο κύκλο, αλλά δεν έχω χρόνο...

@ doctor
ανταποδίδω... Ελπίζω να τα πηγαίνεις καλά με τις γυναίκες σου!

Kiara είπε...

Μια χαρα ταξιδάκια ακούω,δουλειά ,τι άλλο θες?εν μέρη ζηλεύω!παρε με μαζί!!!!

katerina είπε...

Οκ.! Κανένα πρόβλημα, μόνο που ετοιμάσου για κρύο! -14 θα έχει τις επόμενες 3 μέρες εκεί πάνω... Πτολεμαϊδα! Τα ταξιδάκια θα είναι συνοδευόμενα από ψυχολογική υποστήριξη για την ξανθιά που θα πέσει σε κατάθλιψη εκεί πάνω... Αντέχεις? Όσο για τη δουλειά (πάντα παραπονιέμαι...) μια χαρά είναι!