Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008

Random Thoughts...

Βρίσκω τον εαυτό μου να μπερδεύται. Οι σκέψεις μου δεν έχουν καμία συνοχή. Όχι πως είχαν ποτέ. Απλά τώρα έχω αρχίσει και χάνω τον έλεγχο. Επίσης μπερδεύω τα όνειρα με την πραγματικότητα. Έχουν δίκιο και με λένε φαντασιόπληκτη. Όμως το ωραίο και εντυπωσιακό στην υπόθεση είναι πως έχει πάψει να με απασχολεί με αρνητικό τρόπο όλο αυτό. Το ακριβώς αντίθετο θα έλεγα συμβαίνει. Είμαι στην ευχάριστη θέση να κάνω τον εαυτό μου χαρούμενο. Είναι τελικά μεγάλο προτέρημα για έναν άνθρωπο, να μπορεί να εφευρίσκει τρόπους που τον κάνουν να αισθάνεται καλύτερα. Ακόμη και αν αυτές οι μέθοδοι δε γίνονται αποδεκτοί από την ευρύτερη κοινωνία. Άλλωστε η ζωή θα ήταν πολύ βαρετή αν κάναμε πάντα αυτό που πρέπει και αυτό που μας όριζαν οι άλλοι...

Αναμένω με αγωνία τους επόμενους μήνες. Παρόλο που ουσιαστικά δεν έχω κάτι καινούργιο να περιμένω. Απλά έχω την κρυφή ελπίδα πως ο καινούργιος χρόνος θα είναι καλύτερος από τον προηγούμενο. Όχι οτι θα αλλάξει κάτι στην κοινωνία και στους ανθρώπους. Αλλά την ελπίδα πως θα αλλάξω εγώ. Περισσότερο κουράγιο. Περισσότερη πίστη. Περισσότερη υπομονή. Περισσότερη αγάπη. Περισσότερος σεβασμός. Αν αλλάξω εγώ, θα αλλάξει και η ζωή μου. Δεν μπορούμε να περιμένουμε τους άλλους ν' αλλάξουν, αν πρώτα δεν αλλάξουμε εμείς οι ίδιοι...

Δεν έχω προσδιορίσει σε τι πιστεύω και αν πιστεύω. Γράψτε λάθος. Πιστεύω. Σε τι δεν ξέρω. Ίσως στη ζωή. Και στην αξία της ζωής. Όμως υπάρχουν φορές που λιποτακτώ. Και τότε μένω μετέωρη. Το ηθικό μου όμως βρίσκει τρόπους και ανακάμπτει. Όσο μεγάλες και αν είναι νύκτες. Όσο και αν το σκοτάδι προσπαθεί να με δελεάσει με τα θέλγητρά του. Εγώ κρατιέμαι. Γιατί υπάρχουν στιγμές γέλιου και χαράς και αναζήτησης με ανθρώπους που γεμίζουν τη ζωή μου. Να σε τι πιστεύω λοιπόν. Πιστεύω στους ανθρώπους. Και πόσο μάλλον στους δικούς μου ανθρώπους.

Οι φίλοι μου είναι η οικογένειά μου. Ας με λένε χίπισσα για αυτές μου τις αντιλήψεις. Αυτή την άποψη δεν μου την αλλάζει κανείς. Μας διαλέγουν και τους διαλέγουμε για αυτό που πραγματικά είναι και όχι για αυτό που θα θέλαμε να είναι. Και οι χειρότερες στιγμές μου είναι αυτές που συνειδητοποιώ πως βρέθηκα στη θέση όπου προσπαθώ να φέρω τους φίλους μου με τα νερά μου. Να τους αλλάξω...

Δεν ξέρω να ζητώ συγγνώμη. Κληρονομικό νομίζω από τον πατέρα μου. Δεν μου βγαίνει τόσο εύκολα. Αν το πω, το εννοώ. Αλλά σε λίγους και πολύ λίγες φορές το λέω. Συνήθως το δείχνω. Έχει χάσει την αξία της πλέον η λέξη Συγγνώμη. Τη χρησιμοποιούν πολλοί άνθρωποι για πολλούς και λάθος λόγους, χωρίς να την εννοούν... Δεν το δέχομαι και τόσο εύκολα. Προτιμώ επίσης να μου δείχνει κάποιος τη μεταμέλειά του για κάτι. Αν το κάνει, με σκλαβώνει...

Δεν υπάρχει ουσία σε πολλά από όσα κάνουμε και λέμε. Και γιατί να υπάρχει; Είναι απόλαυση απλά να μιλάς και να πράτεις, μόνο και μόνο για να το κάνεις...

Τα παιδιά δεν θέλουν να ξέρουν την αλήθεια για τους γονείς τους. Θέλουν να είναι αυτοί που εκείνα θέλουν. Δεν είναι θέμα αλήθειας ή ψέματος. Απλά μερικές φορές η αλήθεια πληγώνει. Και ίσως τότε το ψέμα είναι προτιμότερο... Αυτό βέβαια δικαιολογείται μόνο για τους γονείς και φίλους. Όλοι οι υπόλοιποι αποκλείονται από αυτή τη συνθήκη!

Μερικές φορές τα τυχαία βράδια οδηγούν σε τυχαίες γνωριμίες. Και αυτές οι γνωριμίες μπορεί να σου αλλάξουν τη ζωή.
Στη ζωή σου μπορεί να μιλήσεις με έναν άνθρωπο μόνο για 5 λεπτά και να σου αλλάξει τον τρόπο σκέψης σου, λειτουργίας σου καθώς και τη φιλοσοφία. Ενώ μπορεί να μιλάς με κάποιον για 5 χρόνια και να μην έχει καμία επίδραση πάνω σου.

Η ζωή είναι θέμα προετοιμασίας και επιλογών. Τη χρυσή τομή σε αυτά τα δύο δε νομίζω να την ανακάλυψε κανείς σε αυτόν τον κόσμο. Και αν υπάρχει κάποιος εκεί έξω, νομίζω πως είναι είτε ο πιο έξυπνος είτε ο πιο ικανός.
Η Όπρα είχε πει πως τύχη είναι όταν η προετοιμασία συναντά την ευκαιρία Και τότε κάνεις την επιλογή. Θα συμφωνήσω μαζί της.

Τι ξέρω από τη ζωή; Πολλά και τίποτε. Άλλωστε είμαι μόνο 21. Αν είμαι τυχερή μπορεί και να μάθω...


25 σχόλια:

Εφη είπε...

Βασικά, η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols.Σοβαρά τώρα, αν και μου φαίνεται πολύ θετικιστικό αυτό με την προετοιμασία και την ευκαιρία νομίζω πως έχει ισχυρή δόση αλήθειας. Πρέπει να πιστεύεις και στην τύχη. Τα πράγματα βέβαια είναι πάντα απλά. Αν καταλάβεις και πιστέψεις σε αυτό, έχεις φτάσει στο μισό της διαδρομής για να αγγίξεις την τελειότητα. Τώρα, τα υπόλοιπα περί πέντε λεπτών που μπορεί να σου αλλάξουν τη ζωή...είσαι μικρή ακόμα. Αλλά μην απογοητεύεσαι. Εμένα με τραβούν τα χρόνια πίσω. Γί'αυτό τα λέω αυτά.

endtropi είπε...

Το κείμενο σου θα γίνει αφορμή για παράθεση βαρετών "φιλοσοφικών" σχολίων περί ζωής.Ξέρεις,η ζώη είναι ένα μεγάλο κουτί,που όταν την ψάχνεις θα πέσεις πάνω σε άλλα κουτιά και ως μέγας εξερευνητής εναγωνίως θα προσπαθείς να φτάσεις στο τελευταίο κουτί.Πως εμείς διαλέγουμε το εξωτερικό περιτύλιγμα,αλλά κανένας δεν μας εγγυάται για το περιεχόμενο.Αυτά δεν θα τα ακούσεις από άλλους.
Και δε ΜΕ λες.Πως κατάφερε αυτός ο κάποιος να σου αλλάξει τη φιλοσοφία σου μέσα σε 5 λεπτά?Να μου τον γνωρίσεις.

Αν και 21 κύκλων,πας ευθεία (αντι για μπράβο)

endtropi είπε...

".Αυτά δεν θα τα ακούσεις από άλλους."
Χωρίς το "δεν"

katerina είπε...

@ Έφη:
Το βιντεάκι το έχεις δει στο You Tube? Μεγαλεία!!!
Είμαι νινί ακόμη, δεν ξέρω πως χαϊδεύουνε και πως φίλουν στο στόμα... Ε, έχω ακούσει μια κυρία Μαστραλέξη να το τραγουδά.. Μη σχολιάσεις!

@ ε-αυτέ:
Την ταινία "Boxes" της Jane Birkin την έχεις δει? Αυτή η ταιία περιγράφει όσα ζω, όσο θα ήθελα να ζω και όσα θέλω να ζήσω... Ακόμη και αν αυτό φαίνεται ανώμαλο σε κάποιους. Μιας και δε μιλάμε για κωμωδία..

Α, δεν έχει νόημα να σου τον γνωρίσω. Αυτά συμβαίνουν τυχαία στη ζωή μας. Έρχονται και φεύγουν. Αλλά μένουν γιαν πάντα μέσα μας.. Μερικοί άνθρωποι αφήνουν έντονο το ίχνος τους μέσα σου...

Εφη είπε...

Αν πρόκειται για ίχνος...τρέχα γύρευε... Άντε κάτσε διάβασε γιατί θέλω να αγοράσω ένα πετρελαιοφόρο και άσε την εσωτερική ανασκαφή.

endtropi είπε...

Όχι δεν την έχω δει.Συνήθως,κοιμάμαι στο μισάωρο όταν βλέπω ταινίες.Αλλά μου κινείς την περιέργεια να την δω για να μάθω πόσο...ανώμαλο θα μου φανεί.

Καλά όπως νομίζεις...Αν αλλάξεις γνώμη,ξέρεις..
Μερικοί άνθρωποι αφήνουν και χρέη πίσω τους.

Λακων είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Λακων είπε...

Υπάρχουν πράγματα ή άτομα που μπορούν να σου αλλάξουν τη ζωή και το πως τη βλέπεις σε δευτερόλεπτα.
Για να τα νιώσεις όμως πρέπει και να "έχεις ζήσει" είτε να έχεις το μυαλό ή την ταπεινότητα να το αντιληφθείς.
Εγωκεντρικά άτομα ή κακομαθημένα παιδιά ή άτομα που έχουν μεγαλωσει σε αποστειρωμένο περιβάλλον απο υπερπροστατευτικούς γονείς δεν μπορούν.
Και άσε τώρα τα είμαι μόνο 21. Αν δεν μπορείς στα 21 πότε θα μπορέσεις; Στα 40;

Μ είπε...

Είσαι πολύ μικρή ακόμη για να είσαι απισιόδοξη και πίστεψέ με τα καλύτερα έρχονται!

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!
Καλά μυαλά και εύχομαι η αντίστροφη μέτρηση του 22 να φτάσει στο μηδέν σύντομα!!!

Εφη είπε...

Θάνατος στους κακομαθημένους! Θάνατος στους προστατευμένους!
Θάνατος στους εγωκεντρικούς!
Να μείνουμε μόνο οι καλοί.
Οι έμπειροι...
Οι μοναδικοί.
Οι ανεπανάληπτοι.
Οι προπονημένοι στο στίβο της ζωής.
Οι ζωντανοί τελος πάντων.
Οι άλλοι είναι σε λανθάνουσα κατάσταση. Όταν ξυπνήσουν όμως θα τα βρουν για άλλη μια φορά όλα έτοιμα. ΟΥΑΟΥ! Μην απογοητεύεσαι γλυκειά μου...Και που είσαι ακόμα. Να θυμάσαι ότι είσαι από τους ευνοημένους σε αυτή τη ζωή. Και θα παραμείνεις.

ΥΓ. μη ξεχνάς ότι με ξέρεις. τσσσσσσσσσσσσ!

Λακων είπε...

Φίλτατε μόνιμε μου πονοκέφαλε ,
Είναι δυνατόν να έχει την ίδια αντίληψη σε ότι συμβαίνει γύρω του ένα εγωκεντρικό και εγωιστικό άτομο;
Όταν θεωρείς τον εαυτό σου ανώτερο απο όλους δεν είναι δυνατόν να δείς και κάποιον ως ανώτερο σου και κατα συνέπεια ως ταγό σου.
Όταν στριμώχνεσαι στη ζωή αναγκάζεσαι να βάλεις το μυαλό σου να σκεφτεί. Και όταν σκέφτεσαι και αναζητάς λύσεις γίνεσαι και εξυπνότερος...
Τα παιδάκια που είναι μέσα σε ένα υπερπροστατευτικό περιβάλλον δεν δοκιμάζονται. Όταν και αν η river πάει στην Αγγλία θα νιώσει έντονα τι εννοώ...
Και το μεγάλο σοκ έρχεται μια μέρα αγαπητή που δεν τα βρίσκεις έτοιμα. Αλλά το μυαλουδάκι και η θέληση δεν έχει προπονηθεί και τα χάνει.Ήδη απο πριν έχει χάσει απλώς δεν το έχει καταλάβει...Και είναι αργά!
Ζωή σε λόγου μας και καλή Ανάσταση..τσκ,τσκ,τσκ

Εφη είπε...

@ Λάκων Σου μίλησε κανείς εσένα?

Σοφία είπε...

Υπομονή... θα μεγαλώσεις και θα έρθεις στα ίσια σου ;-)

katerina είπε...

@ Έφη:
Αγάπη... Άσε τα πετρελαιοφόρα και πιάσε τα κρουαζιερόπλοια. Αυτά μου αρέσουν περισσότερο! Εμείς τελικά ταιριάζουμε... ;)

@ Ε-αυτέ:
Δες τη και πες μου την αποψή σου! Όσο για χρέη,ας μη μιλάμε καλύτερα... Τα χάλια μου είναι γνωστά!

@ Μαρία:
Μαρία, πάντα απόλαυση να διαβάζω δικά σου σχόλια! Η αισιοδοξία σου και η χαρά σου είναι απίστευτα!
Φιλιά!!!

@ Λακων:
Αν εννοείς πως είμαι εγωκεντρικό και κακομαθημένο και υπερπροστατευμένο... Τότε θα σου πω ότι η Έφη: Σου μίλησε κανείς εσένα; Αν πάλι αυτό δεν πήγαινε σε μένα... Τότε συγγνώμη, αλλά και πάλι διαφωνώ μαζί σου... Όχι τίποτε άλλο, αλλά έχω απτά παραδείγματα που καταρίπτουν τα λεγομενά σου!

katerina είπε...

@ Σοφία:
Το ξέρω, δεν το ξέρω νομίζεις; Αλλά αν δεν γκρινιάξω τώρα, πότε θα γκρινιάξω; Ή όπως το έθεσε η φίλτατη Έφη, πότε θα κάνω την εσωτερική μου ανασκαφή;

Λακων είπε...

Μίλησε κανείς για εσάς;
Βέβαια όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται..:P
Και στην τελική γιατί πρέπει οπωσδήποτε να συμφωνούμε;
Άσε τα δικά μου απτά παραδείγματα με καλομαθημένα παιδάκια που οι ολυμπιονίκες της ζωής τα παίζουν στα δάκτυλα.
Τα κουμαντάρουν που λέμε τσκ,τσκ..

Εφη είπε...

@ Λάκων Αν έχεις εισιτήρια για την επόμενη ολυμπιάδα στείλε και σε μας να ρθούμε να ξεραθούμε στο γέλιο...Αλλά τι λέω..εσύ πρέπει να σαι στους βετεράνους πια.Μας ζάλισες.

Sorry river, αλλά μας ζάλισε.

Λακων είπε...

Μα αφού το ξέρεις πως ήμουν στους Ολυμπιακούς αγώνες.(όχι στην Ολυμπιάδα-υπάρχει διαφορά αρχαιολόγε τσκ,τσκ)
Αλλά και να σου δώσω τα εισιτήρια εσύ είσαι ικανή να τα πουλήσεις και να σπρώξεις τα λεφτά στα μπουζούκια.
Αντί για την πίστα των αγώνων θα τα σπάς στις άλλες πίστες.
Και θα παρασύρεις και τη River...

doctor είπε...

Μπερδεμένη σε ακούω.

Α... είσαι μόνο 21.

Οκ, μην ανησυχείς. Σε λίγα χρόνια θα είσαι ακόμη πιο μπερδεμένη!!!

doctor

Εφη είπε...

Παίρνω πίσω ότι σου είπα για το '08! Σήμερα τη 13η μέρα του (συβολικό λές?)παραλίγο να καώ. Ναι ναι. Σου γράφω με το αριστερό. Τι γίνεται όταν αφήνεις μόνη της μια ξανθιά με το τζάκι? Ίσως ολοκαύτωμα!Στην ξανθιά τρίχα σώθηκα και πιστεύω οφείλεται στο ότι ο μπαμπάς μου είναι μελαχροινός και στον κίνδυνο υπερίσχυσε το γονίδιο. Με καμμένα τα κρινοδάχτυλα λες να δικαιούμε επίδομα πυρόπληκτου ή να προσπαθήσω κι άλλο?


ΥΓ. παίζεις με τη φλόγα, εγώ στο πα, πως στο τέλος θα καείς...
ΥΓ. ποιανού αγίου είναι σήμερα?
ΥΓ. να δεις πόσο εύκολα ξεμπερδεύεσαι όταν έχεις εν ενεργεία πραγματικό ένστικτο επιβίωσης!

Εφη είπε...

δικαιούμαι λέμε

katerina είπε...

@ Doctor:
Η κατάστασή μου είναι μη αναστρέψιμη... Το ξέρω, δεν υπάρχει θεραπεία. Αλλά δε βαριέσαι, είναι πιο ενδιαφέρουσε η ζωή έτσι!
Και πάλι να τις χαίρεσαι τις γυναίκες σου!

@ Έφη:
Είσαι ξανθιά. Αυτό τα λέει όλα. Και σιγά μη σου δώσει το κράτος επίδομα, επειδή γεννήθηκες χαζή! Ξανθιά!!!

Εφη είπε...

Δε θες τώρα να σχολιάσω τη συσχέτιση κράτους-χαζομάρας-επιδόματος...απλά δε θες

lo-li είπε...

:-) Είναι από τα πιο ωραία ποστάκια που έχω διαβάσει τελευταία....Είσαι εντελώς μες στο μυαλό μου(όχι δεν είναι γι αυτό το λόγο τέλειο το ποστ!)...

ΥΓ:Circus, kinky..χμμ κι εμείς εκεί τριγυρνάμε..έχουμε συναντηθεί και δεν το ξέρουμε! χαχχαχα:-ρ

katerina είπε...

Ω, ευχαριστώ πάρα πολύ.. Με φτιάχνεις τώρα! (τα 50 ευρώ θα σου τα δώσω από κοντά... ;ρ)
Στα ίδια μέρη ε; Χμ.. το έχω καταλάβει.. Θα αρχίσω να φωνάζω "lo-li, lo-li που είσαι;;;;;". Που θα μου πάει θα σε πετύχω.. Αν και πλέον είμαι σίγουρη πως σε έχω δει. Δε γίνεται.. Ίδια μέρη, παρόμοια μουσικά ακούσματα, ταινίες, θέατρα.. Του πούσ.. Έχουμε πετύχει η μία την άλλη!