Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

Άχρηστη.

Α! Δεν το έχω. Σοβαρά μιλάω. Δεν το έχω...
Όπου να 'ναι θα αυτοκτονήσω δημοσίως με έναν άκρως αριστοτεχνικό τρόπο. Έτσι για να κάνουμε και ντόρο...
Βαριέμαι τη ζωή μου. Βαριέμαι τις ειδήσεις. Βαριέμαι τη δουλειά. Βαριέμαι το διάβασμα. Κυρίως το διάβασμα. Δε θέλει να ξέρει κανείς πόσα μαθήματα χρωστάω... Μεταξύ μας ούτε εγώ ξέρω με απόλυτη σιγουριά... Αλλά δεν παλεύται η κατάσταση. Ή είμαι απελπιστικά ηλίθια ή η σχολή μου είναι εκνευριστικά βαρετή. Ή απλά όπως οι περισσότεροι εκεί έξω, ακολούθησα το λάθος δρόμο.
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, ισχύουν και τα 3. Ομορφιές.
Και εκεί που περιμένω ώρες ολόκληρες να μας πιάσει το τετραήμερο πένθος στη σχολή και να το κλείσουμε το ρημάδι, δεν έχει εμφανιστεί καμία ανακοίνωση στην ιστοσελίδα..
Οπότε εγώ αύριο δίνω δυο μαθήματα.. Γαμώ το φελέκι μου.
Άμα τα περάσω...
Υποτίθεται ότι ανάμεσα στην παρέα, εγώ είμαι αυτή (λόγω σχολής και περιόδου εισαγωγής) που θα πρέπει να πάρει πτυχίο φέτος. Ναι καλά.. Περιμένετε..
Άχρηστη σας λέω. Άχρηστη...

14 σχόλια:

Γκρινιάρης είπε...

Ρε άσε τα σάπια και κάτσε να διαβάσεις!!! Που δεν το έχεις και δεν το έχεις!






Σ' έπεισα; :)

Καλή επιτυχία!

katerina είπε...

Μπα... Βαριέμαι...
Αλλά μου τόνισες την αυτοπεποίθηση!!
Μετράει?
Ευχαριστώ καλέ μου γκρινιάρη!

DaNaH είπε...

Έλα έλα δεν θέλω τέτοια! Η ηττοπάθειες δεν είναι για εμάς. Όλοι λίγο πολύ είχαμε τα νεύρα μας σε περιόδους εξεταστικής αλλά δεν πέσαμε να πεθάνουμε κιόλας!

Αλήθεια, τι σχολή είπαμε ότι είσαι; Μην το βάζεις κάτω πάντως!

Προσωπικά, η συμβουλή που έχω να σου δώσω είναι να παρακολουθείς τα μαθήματα. Πτυχίο δίχως παρουσία στις παραδόσεις και με σημειώσεις άλλων μην περιμένεις να πάρεις ή και να πάρεις κάποτε θα ταλαιπωρηθείς πολύ και δεν υπάρχει λόγος. Φιλική συμβουλή αυτό!

katerina είπε...

Αχ ρε Δανάη δεν το ξέρω? Το ξέρω... Αλλά και την παρακολούθηση βαριέμαι!
Στο τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς...
Κάτι που δεν μπορώ να πω πως με ξετρελαίνει...

Πάντως σας ευχαριστώ ρε παιδιά για το κουράγιο που προσπαθείτε να μου μεταδώσετε... Έχετε αρχίσει και τα καταφέρνετε!!!
Ευχαριστώ!!!

Εφη είπε...

Μωρό μου ατελείωτο (για τη σχολή μιλάω), Τετάρτη και Πέμπτη χάνετε. Άντε. Σα τους μαθητές μου κάνεις που τους ρίχνεις και μια δεκαετία. ΣΕΜΝΑΑΑΑΑΑ!

Σοφία είπε...

Διακοπές πότε έκανες τελευταία φορά είπαμε;

katerina είπε...

@ Έφη:
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ!!!!!
Γιατιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιίιιιί???
Εγώ ήθελα να κάτσω σπιτάκι μου!!!
Και άσε την ηλικιά μου ήσυχη!!

@ Σοφία:
ΕΕΕΕΕΕΕΕ,,,ΕΕΕ ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ......
Γιατρέ μου είμαι καλά????

Willow είπε...

River,παντα θα υπαρχουν και χειροτερα,ειδικα με την σχολη.
Ειμαι μαθηματικο και τα βρισκω μπαστουνια (φανταζομαι περιμενω την σειρα μου στην ιεαραχια πισω σου..!!) αλλα παντα θα υπαρχει καπου ενας φοιτητης γιατρος που θα με κοιταξει με νευριασμενο υφος οταν αναφερω την δυσκολια της σχολης μου (που σιγα την δυσκολια,αλλα αποτι φαινεται και εγω εκανα 3ποντο οπως και η river στην επιλογη σχολης) κ θα με επαναφερει στην πραγματικοτητα...

..και γιατι λεω οτι υπαρχουν και χειροτερα?Γιατι ολοι πενθανε μη πηγαινοντας να δωσουν μαθηματα ενω εγω πενθω για να δωσω μαθημα την επομενη του πενθους..σας μπερδεψα ε?για πενθειστε λιγο κ την γκινια μου τοτε...

katerina είπε...

Καλώς ήρθες στη άκρως δυσλειτουργική παρέα willow!
Χμ.. Σε κοιτάζουν και εσένα περίεργα έ? Δεν είμαι τόσο μουρλή τελικά...
Μαθηματικό λοιπόν... Ομορφιές! Χαρά στο κουράγιο σου! Εγώ δηλώνω σκράπας στα μαθηματικά αν και οι επιλογές μου δεν το επιβεβαιώνουν αυτό!
Είναι μεγάλη πάντως αυτή η ουρά. Και φοβάμαι πως εγώ περιμένω στο τέλος της.. Ή κάπου εκεί τουλάχιστον! Όσο για την επιλογή, πίκρα. Μεγάλη! Αν αρχίσω αυτή την ανάλυση, θα χρειαστεί πολύ μπλα μπλά και πολλά τσιγάρα... Άστο...

Θα πενθήσουμε όλοι μαζί. Λέω να ιδρύσω ένα σύλλογο αναξιοπαθούντων φοιτητών που αδυνατούν να δώσουν μαθήματα... Θα σου στείλω μια δήλωση συμμετοχής!

Kiara είπε...

Μην αγχώνεσαι river!!
Σου μιλάει η πείρα!
Τι να το πάρεις φέτος ,τι να το πάρεις σε κανα δυο χρόνια!Μήπως θα αλλάξει κάτι?Κ εγω που τέλειωσα το Σεπτέμβρη ακόμα πόρτες τρώω!

katerina είπε...

Κιάρα καλώς ήρθες... Μωρέ τίποτε δε θα αλλάξει.. Μονάχα την γκρίνια της μητέρας μου σκέφτομαι!!!
Κατά τ' άλλα προσπαθώ να κάνω υπομονή!!!

Παιδιά πέρασα ένα μάθημα!!! Με βαθμό!!!

Σοφία είπε...

Μια χαρά είσαι, αλλά αντί να ψάχνεις το λόγο που δεν έχεις όρεξη να πέσεις με τα μούτρα στο διάβασμα, προτείνω να κάνεις πρώτα 15 μέρες διακοπές (κανονικές όμως) για να ξελαμπικάρεις.

katerina είπε...

Δυστυχώς αυτό όσο και αν το θέλω είναι ελαφρώς δύσκολο...

Λακων είπε...

Δες τα πράγματα όπως εγώ.
Ζω γιατί βαριέμαι να πεθάνω.
Έτσι όλα θα είναι καλά...