Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2008

Κι όμως γίνονται και θαύματα...

Μωρέ λες; Μήπως να αναθεωρήσω πλήρως τις απόψεις μου; Μήπως να βγω έξω στους δρόμους να βροντοφωνάξω με πάθος και λατρεία; Μήπως τελικά τα έχω δει τα πράγματα τελείως λάθος; Μήπως κάποιος παίζει παιχνίδια με τον ευαίσθητο (και καλά) ψυχισμό μου και μου περνάει λάθος μηνύματα σε ότι αφορά τις ικανότητές μου;

Πέρασα ένα μάθημα! Ναι, ναι τα κατάφερα! Και όχι ότι και ότι παρακαλώ... Αλλά τη "Ναυπηγική"! Φυσικά και δεν αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει αυτό... Αλλά ένα άτομο το οποίο αποτελεί το μαύρο πρόβατο της οικογένειας, τη ντροπή του μπαμπά σε ότι αφορά τη Φυσική, τα Μαθηματικά και τις αναλύσεις διαγραμμάτων, κατάφερε να περάσει ένα τέτοιο μάθημα!!!
Ζω μεγάλες στιγμές και δεν το κρύβω!!!
Θα βγω να το γιορτάσω απόψε! Δεν είναι λίγο πράγμα να περνώ μάθημα 7ου εξαμήνου με την αξία μου και να κάνω ένα μικρό βήμα που με φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στο ρημαδοπτυχιό και ένα βήμα πιο μακριά από την γκρίνια της πολυαγαπημένης μου μανούλας...

Βέβαια περιττό να πω πως στο δεύτερο πήγα, είδα και απήλθα... Παρά το διάβασμα ήξερα μόνο μία απάντηση και η επιτηρήτρια ήταν μια σκύλα (άρα ούτε το σκονάκι χρησίμευε)...Όχι τίποτε άλλο, αλλά ο φαλλοκράτης μισογύνης καθηγητής που θεωρητικώς παίρνει σύνταξη υποσχέθηκε πως όλα εμάς τα άχρηστα κακόμοιρα που χρωστάνε εδώ και πέντε εξεταστικές τα μαθήματά του, θα μας περάσει...

(Να τονίσω πως ο λόγος που δεν πέρασα σε τρεις εξεταστικές τα μαθήματά του, ήταν το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματος του στο 1ο έτος, είπε στις γυναίκες της αίθουσας -οι οποίες αποτελούσαν την πλειοψηφία της- να πάνε να πλύνουν κανα πιάτο και να μη σπουδάσουν οικονομικά, με αποτέλεσμα να σηκωθώ όρθια να τον αποκαλέσω μισογύνη, φαλλοκράτη και ανεγκέφαλο γέρο στα πρόθυρα αλτζχάιμερ... Το χειροκρότημα το πήρα από τις υπόλοιπες, αλλά αυτός κράτησε τα στοιχεία μου και εκτός της απειλής του πειθαρχικού, δε με περνούσε με τίποτα! Μέχρι που το Σεπτέμβριο με πέτυχε στις σκάλες και μου είπε πως αποφάσισε να αφήσει κατά μέρος την εκδίκηση ελπίζοντας πως πήρα το "μάθημά" μου και να με περάσει... Το τραγικό στην υπόθεση είναι πως δηλώνει πως με σέβεται γιατί "υποστήριξα" το φύλο μου, κάτι που καμιά δεν το είχε κάνει μέχρι τότε.. Έτσι του απέδειξα πως έχω τα κότσια για αυτό το άκρως ανδροκρατούμενο (σε υψηλές θέσεις) επάγγελμα... Τι να πεις;)

Έμειναν άλλα τέσσερα για αυτή την περίοδο... Πάλι τον Ιούνιο...

Μωρέ λες να το πάρω τελικά;

12 σχόλια:

Willow είπε...

Congrats!!

Φανταζομαι ελαμπε το προσωπο σου οταν εγραφες το post!!Μην απογοητευεσαι,ισως τελικα ενας κουκος να φερνει την ανοιξη! :)

DaNaH είπε...

Συγχαρητήρια River!!!

Είμαι της άποψης πως κάθε σχολή έχει έναν τέτοιο καθηγητή, δύσκολο, που σου κάνει τον βίο αβίωτο! Και αν το μάθημά του δεν σε ενδιαφέρει κιόλας - όπως στην δική μου περίπτωση - αλλά είναι υποχρεωτικό, τότε τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα! Καθ'όλη την τετραετία ποτέ δεν έτυχε να χρωστάω μάθημα, εκτός από του συγκεκριμένου που το κουβαλούσα από το πρώτο έτος ως το τέταρτο (δεν το έπαιρνα απόφαση να το δώσω, μέχρι την στιγμή που έπρεπε να πάρω το πτυχίο και αναγκάστηκα). Στο τελευταίο έτος λοιπόν μας απείλησε πως πολλοί γράφουν στο γραπτό τους πως είναι για πτυχίο και τους βαθμολογεί πιο διαλλακτικά (αυτό σημαίνει πως τους βάζει ένα 5αράκι για να περάσουν) αλλά πως αρκετοί γράφουν πως είναι στο πτυχίο χωρίς να διαβάσουν, μόνο και μόνο για να τους περάσει και πως στο εξής θα βαθμολογεί όλα τα γραπτά το ίδιο, επομένως μην διανοηθεί κανείς να γράψει πως είναι πτυχίο.

Επομένως ξεσκίστηκα εγώ να διαβάσω το αχώνευτο μάθημά του και πήγα έγραψα και για πρώτη φορά ήμουν ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα στο συγκεκριμένο μάθημα (καλού-κακού βέβαια έγραψα πάνω στο γραπτό "πτυχίο - για οκρωμοσία). Ήμουν αισιόδοξη και ήλπιζα πως μπορούσα να πάρω και 6-7. Τελικά πήρα 5. Δεν με πειράζει, ο άνθρωπος αυτός ήταν στην κοσμάρα του και θεωρούσε τον εαυτό του μεγάλο επιστήμονα και έλεγε ντεμέκ αστειάκια/ανέκδοτα μερικές φορές στο μάθημα αλλά με τρόπο που όλοι τον σχολιάζαν αρνητικά και γελούσαμε με την βλακεία του!

katerina είπε...

@ willow
Ω μερσί! Φυσικά και έλαμπε! Και λάμπει ακόμη!!! Είμαι λίγο πιο κοντά στο πτυχίο...!

@ Δανάη:
Θανκ γιου βερι ματσ!

Στο ΑΠΘ που φοίτησε ο πατέρας προ αμνημονεύτων ετών, υπήρχε ένας καθηγητής που έλεγε: το 10 για το θεό, το 9 για τον καθηγητή, το 8 για τον βοηθό, το 7 για τον καλύτερο φοιτητή του έτους και από το 6 και κάτω για όλους τους άλλους να το μοιραστούν...

Εμένα δε με ενδιαφέρει ούτε καν η σχολή.. Οπότε καταλαβαίνεις...
Πάντως πάλι καλά να λες που το πήρες το πτυχίο! Τελικά κάθε σχολή έχει και έναν κόπανο καθηγητή... Ομορφιές!!! Δε χρωτούσες έ? Μωρέ Μπράβο!!! Εγώ πάλι... τα διαβάζεις τα χάλια μου...

Willow είπε...

@River
Και εγω καπου το εχω ακουσει αυτο αλλα δεν θυμαμαι αν ειναι απο ταλαιπωρημενους φοιτητες ή απο καθηγητη.Αν θυμασαι το ονομα ενημερωσε μας!!

@Danah
Φυτουκλακι :P

philos είπε...

Να το πάρεις, να το πάρεις!
Τα καλύτερα είναι μετά!
Αλήθεια τι σχολή είσαι?

katerina είπε...

@ willow
Θα τον ρωτήσω σήμερα και αν θυμάται (γέρος άνθρωπος... -θα φάω βρίσιμο για αυτό το σχόλιο-) θα σου γράψω αμέσως...!

@ philos
Να το πάρω, να το πάρω... Αλλά τι θα το κάνω..? Αφού με αφήνει παγερά αδιάφορη!
Ναυτιλιακά στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς...
Λόγω ειδικότητας, δεν έχουμε μόνο οικονομικά, δίοικηση, μαθηματικά, λογιστική, ωκεανογραφία και θαλάσσιο περιβάλλον ή logistics αλλά και τχνολογία πλοίου, συστήματα πλοίου και ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ!
Μεγαλεία!!!

Εφη είπε...

ΟΥΑΟΥ!

Kiara είπε...

Mπράβο river μου θυμήζεις και μένα τα δικά μου όταν παίρναγα κουλά μαθήματα!
Τι χαρά θέε μου!
Τώρα πάντως νιώθω μια απογοήτευση γιατι στις κωλοδουλειές ποτέ δε πρόκειται να σου δώσει τέτοια χαρά ο εργοδότης!Μακάρι να ταν όλα όπςσ τα μαθητικά ,φοιτητικά χρόνια!Τώρα τα καταλαβαίνω γαμώτο..

Γκρινιάρης είπε...

Συγχαρητήρια!!! Μπράβο! Είδες που στο έλεγα; :)

Άντε, και σιγά σιγά το πτυχίο ζυγώνει!

Λακων είπε...

Kαλά έλεγα εγώ ότι είσαι κρυφό ταλέντο.
Υποκλίνομαι...

philos είπε...

Μωρε πάρτο εσύ και όλο και κάποιον εφοπλιστή θα σου βρούμε να δουλέψεις... και που ξέρεις και να σε ερωτευτεί!
;))

katerina είπε...

@ Έφη
Δε λες τίποτε...

@ Kiara
Είναι ωραίο να περνάς έτσι μερικά μαθήματα.. Αλλά προτιμώ πλέον να μην σκέφτομαι το μέλλον... Πόσο μάλλον όταν αυτό που θέλω να κάνω δεν έχει σχέση με αυτό που σπουδάζω.. Άρα μάλλον θα φύγω έξω για δεύτερο πτυχίο...

@ Γκρινιάρη
Το έλεγες, το έλεγες... Συνέχισε να με εμψυχώνεις! Κάνεις καλή δουλειά! Έχω αρκετά μαθήματα για πτυχίο, αλλά ένα βήμα τη φορά!

@ Λακων
Έλα τώρα... Κρυφό ταλέντο.. [και λίγα λες... ;)]

@ Philos
Κοίτα η δουλειά στη ναυτιλιακή δε με εξιτάρει.. Εκτός και αν έχω να κάνω με κανά κρουαζιερόπλοιο... Όσο για το άλλο.. Εντάξει.. βλέπουμε..
[έχεις κανέναν στο νου σου..?]