Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2007

Γιατρέ τι μου συμβαίνει;

Γιατρέ τι μου συμβαίνει;
Είχα καιρό τώρα αποφασίσει πως δεν θα γκρινιάζω για πολύ προσωπικά θέματα στο blog. Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να σταματήσω να αναλώνομαι σε βλακείες και να αντιμετωπίζω πιο ψύχραιμα τα πράγματα. Αλλά ως συνήθως αποδεικνύεται οτι αδυνατώ να κρατήσω ορισμένες υποσχέσεις. Περνάω πάλι κρίση και το χειρότερο είναι οτι ξεσπάω στα λάθος άτομα για τους λάθους λόγους. Πάντα αυτό κάνω. Ακόμα και όταν απομακρύνομαι, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να μην τα κάνω όλα σκατά, έχω τύψεις γιατί οι άλλοι δε μου φταίνε σε κάτι.
Δεν ξέρω τι με έχει πιάσει. Ξέρω οτι τσαντίζομαι με το παραμικρό. Δεν μπορώ να λειτουργήσω. Δεν δέχομαι αστεία ακόμα και από τους πιο κοντινούς μου ανθρώπους και βγάζω όλα μου τα νεύρα πάνω τους. Με άμεσο αποτέλεσμα, όχι μόνο να τους χαλάω τη διάθεση αλλά και να τσαντίζονται με τη σειρά τους μαζί μου, επειδή έχω τέτοια συμπεριφορά.
Ίσως φταίει η κούραση (το πρόγραμμά μου είναι απελπιστικό την τελευταία εβδομάδα και αναμένεται να συνεχίσει έτσι για 2 εβδομάδες ακόμη), ίσως φταίει η ανυπομονησία να τελειώσει η δουλειά (την επόμενη Παρασκευή φεύγω), ίσως να φταίει το οτι ξεκινάει η σχολή και εγώ θα πατήσω από Νοέμβριο και αγχώνομαι..
Όπως και να έχει κάτι δεν πάει καλά. Από τη μία χαίρομαι με την επικείμενη αλλαγή χώρου κατοικίας, από την άλλη δεν νιώθω τα πόδια μου και τη μέση μου από την κούραση. Πηγαίνω στις Νύχτες Πρεμιέρας και μετά δυσκολίας συγκεντρώνομαι στις ταινίες... Τσακώνομαι με το παραμικρό με τη μητέρα μου και στη συνέχεια (ως συνήθως) σαν βρεγμένη γάτα της ζητάω συγγνώμη που την έβρισα, ενώ ουσιαστικά δεν έχει φταίξει σε κάτι.
Ίσως να φταίει το οτι κοιμάμαι στον καναπέ εδώ και 3 μέρες, γιατί το κρεβάτι μου λύθηκε και πακεταρίστηκε για τη μετακόμιση. Ίσως να φταίει το γεγονός οτι κοιμάμαι μονάχα 4 - 5 ώρες κάθε βράδυ εδώ και μια εβδομάδα. Κάτι που δεν το αντέχω ιδιαίτερα. Είμαι από αυτούς τους ανθρώπους που τους αρέσει ο ύπνος. Καλό κρεβάτι, ωραίο μαξιλάρι, καθαρά σεντόνια, καθαρές πυτζάμες, φρεσκολουσμένα μαλλιά και δροσερός χώρος. (Λες για αυτό να μου αρέσει ο Ντόναλντ Ντακ; Ταυτίζομαι;;;)
Θα μου περάσει, για αυτό ούτε λόγος.. Λίγη υπομονή χρειάζεται.
Μέχρι τότε όμως, (επειδή ξέρω οτι διαβάζετε και επειδή ξέρετε πως δεν είμαι πολύ καλή στο να αντιμετωπίζω κρίσεις)... Συγγνώμη._

28 σχόλια:

Matrix είπε...

Βασικό πάντως είναι οι λίγες ώρες που κοιμάσαι. Τουλάχιστον σε εμένα αν κοιμηθώ για 2-3 συνεχόμενες μέρες λιγότερο από 5 ώρες τη μέρα, έχω έναν αναίτιο εκνευρισμό από την οδήγηση μέχρι τον τρόπο που απαντάω στο τηλέφωνο.

Τώρα και η μετακόμιση παίζει το ρόλο της, ιδίως αν αφήνεις πίσω κάτι ωραίο.

lo-li είπε...

"GETTIN' AWAY WITH IT ALL MESSED UP THAT'S THE LIVING"...ελα είμαστε θετικοί άνθρωποι και θα περάσουν όλα. Μια φάση είναι. (στα λέω μήοως το πιστέψω κι εγώ και να επιβεβαιώσω τη φήμη μου ως Κικη-θετική!χαχα)

ΥΓ:Ε όχι να μοιάζει και με τον τον ΚΑΜΕΝΟ Peter των Libertines ο Sam..τελικά σου χρειάζεται ύπνος..:-Ρ

YΓ2: Ενώ μ'άρεσε πάααρα πολύ το Control (όπως θα δεις και στο ποστάκι) Θα συμφωνήσω ότι σε κάποια σημεία περίμενα να με καθηλώσει περισσότερο..

philos είπε...

Εγραψες το ποστ και εξαφανίστηκες... Πες μου οτι κοιμάσαι όλο το ΣΚ?
;D

Λακων είπε...

Κάτι οι αλλαγές στη ζωή σου, κάτι ο ύπνος και δεν θές πολύ για να αποκτήσεις νεύρα.
Ίσως να είναι και θέμα εποχής. Γιατι αρκετός κόσμος εχει νευράκια τελευταία..

Ανώνυμος είπε...

Χαρά και τσαχπινιά παιδιά, χαρά και τσαχπινιά!

katerina είπε...

Καλημέρα σε όλους!

@ matrix: Σε καταλαβαίνω.. Σε καταλαβαίνω.. Βέβαια οφείλω να ομολογήσω, οτι πλέον έχω περάσει στη φάση της υπερέντασης και δεν καταλαβαίνω τίποτα. Δε νοιώθω... Κυκλοφορώ σα ζόμπι και κάνω όλες τις κινήσεις μηχανικά... Είμαι με 4 καφέδες την ημέρα και τώρα λόγω δουλειάς είμαι στην τσίτα.

@ lo-li: Μια φάση είναι θα περάσει... Προς μεγάλη μου λύπη θα σε πληροφορήσω πως χτες δεν πήγα τελικά Αττικόν και έδωσα τα εισιτήρια μου σε ένα φίλο μου, γιατί 1ον ήμουν κομμάτια, 2ον δεν προλάβαινα.. Χθες έπαιζα τον μπογιατζή και μέχρι τις 9 το βράδυ άσπριζα τοίχους.. Έχασα το I'm not there......... Και πληροφορήθηκα οτι ήταν και ο Στάνκογλου! Κλαψ...
Με φτιάχνει πάντως το γεγονός οτι πας να μου φτιάξεις τη διάθεση και έχω στήριξη!
Thanks!!! Φιλί!

@ philos: Που τέτοια τύχη φίλε μου...!!! Απλά δεν έχω internet σπίτι (μπαίνω από το γραφείο μόνο τις τελευταίες μέρες...), αλλά και να είχα, πέρασα το Σ/Κ στο καινούργιο σπίτι καθαρίζοντας και βάφοντας, οπότε δεν έχω χρόνο...
Αλλά θα έρθει η ώρα που θα κοιμάμαι μια εβδομάδα... ;)

@ Λακών: Κάτι που είμαι γενικότερα νευρικός άνθρωπος και θέλω όλα να γίνονται βάση προγράμματος που ορίζω εγώ.. Κάτι που το σπίτι είναι θεοβρώμικο και πρέπει να καθαριστεί / απολυμανθεί και εγώ ανέκαθεν ήμουν άχρηστη στο θέμα καθαριότητα.. Ε, με τόση χλωρίνη που έχω εισπνεύσει και τόσο detol δε θέλει και πολύ.... ;)

@ έφη: Χαρά και τσαχπινιά...; Δεν θα σε δω από κοντά; Θα σε δω... Τότε θα ακούσεις....

Klearchos είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα!! Ελπίζω η διάθεση σου να είναι καλύτερη σήμερα...

katerina είπε...

Σωστά Κλέαρχε.. Καλό μήνα σε όλους!!
Καλύτερη είναι η διαθεσή μου! Πολύ Καλύτερη... Απλά δε νοιώθω πλέον.. Είμαι στην τσίτα.

Ανώνυμος είπε...

Η τσίτα είναι η φυσική μου κατάσταση. Μπορώ να σε αναλάβω αν δεις ότι κανένας δε σε κάνει παρέα.

Λακων είπε...

Τσίτα; Τη μαϊμουδίτσα του Ταρζάν εννοείς; :P

Σοφία είπε...

Θα συμφωνήσω με όσους είπαν για τον ύπνο.

Και να ξέρεις ότι και να χάσεις λίγο τον έλεγχο δεν είναι σπουδαίο πράγμα τελικά. Ούτε μπορείς να τα κοντρολάρεις όλα για πάντα. Έτσι είναι η ζωή ;-)

katerina είπε...

Καλημέρα!

@ Έφη: Καλή μου, εσύ ούτως ή άλλως με έχεις φορτωθεί... Δεν τη γλυτώνεις.. Πάντως αυτό που μ'αρέσει σε εσένα είναι η αυτογνωσία σου...

@ Λακών: Πρόσεχε διότι η τσίτα αν την ξέρεις μπορεί να γίνει επικίνδυνη.. Δαγκώνει!

@ Σοφία: Σωστή...! ;)
Απλά δεν θέλω να ξεφεύγω.. Διότι όταν και αν γίνει αυτό, ξεφεύγω πολύ.. Και στο τέλος θα με κλείσουν στου Σινούρη!

katerina είπε...

Sorry, @ Λακών: Ήθελα να πω αν δεν την ξέρεις μπορεί να γίνει επικίνδυνη...

Ανώνυμος είπε...

Μήπως σας βρίσκεται το τηλ. ή το mail του Μάλαμα να τον πάρω να του πω δυο λόγια? Αλλιώς θα αρκεστώ στις ντομάτες. River θες να ρθεις μαζί. Να δεις θα ρθεις στα ίσα σου.

katerina είπε...

@ Έφη: Αγάπη μου το θέμα με το Μάλαμα είναι προσωπικό... Αν χρειαστείς βοήθεια όμως πάρε ένα τηλέφωνο. Θα συρθώ ως εκεί για να σου κρατάω τις ντομάτες και τα αυγά! Αλλά αν είναι να δείρω κάποιον, τότε δέρνω και τους ηλίθιους στη δουλειά!

Υ.Σ.: Θυμάσαι πόσες μέρες μου έμειναν; ....2 και σήμερα! ή καλύτερα, 1 και αύριο! ή ακόμη καλύτερα 2 ώρες και άυριο (την Παρασκεύη δεν τη μετράμε!)!
Φιλί!

Ανώνυμος είπε...

Είσαι τουλάχιστον τσουλάκι! Είδες που μόλις έγινε πρόταση για καφρίλες συνήλθες?

ΥΓ. Σου είπε κανείς ότι με νοιάζει πόσες μέρες σου μένουν? Εγώ χάνω το λογαριασμό ...αλλά μάλλον φταίει που δεν είμαι καλή στα μαθηματικά.

katerina είπε...

Πάντα είμαι μέσα όταν μιλάμε για καφρίλες...! ;)
Αν εγώ είμαι τσουλάκι, εσύ τι είσαι;
Σε νοιάζει πόσες μέρες μου μένουν, διότι αφού φύγω θα μείνεις μόνη σαν την ανεμώνη στο γραφείο...
Και τότε να δω τι θα κάνεις.. Στο αστυνομικό δελτίο σε βλέπω να βγαίνεις για 3πλο φόνο εκ προθέσεως (με δόλο)!

Υ.Σ.: Μη δίνεις πληροφορίες για την έλλειψη ικανοτήτων σου στις θετικές επιστήμες... Όχι τίποτε άλλο, αλλά διαβάζει και ο Λακών και θα σ' αρχίσει στο δούλεμα!

Ανώνυμος είπε...

Θα γίνω διευθύντρια και αργότερα πρωθυπουργός. Και θα τα πληρώσεις ΟΛΑ!

katerina είπε...

Εσύ και ο Παυρινός! Αλλά είδες το τέλος του ποιο ήταν! Όταν γίνεις εσύ πρωθυπουργός, είναι η μέρα που θα παγώσει η κόλαση και δεν θα έχουμε ψωμί να φάμε στην Αθήνα! Μη σου πω στην Ελλάδα!
Για διευθύντρια το συζητάμε, αλλά εγώ δεν θα δουλεύω στο δημόσιο...
Αλλά θεωρώ πως ο Ελληνικός Λαός έχει ακόμη 2 δράμια μυαλό και θα σε καταψηφίσει.. Το μέλλον σου εσένα είναι στα Playmate!!!

Ανώνυμος είπε...

Σιγά μη βάλω υποψηφιότητα! Θα είμαι ανευ χαρτοφυλακίου γιατί ακριβώς θα έχω πάρει τον τίτλο!!!!!!!Και θα σου φορολογήσω και τον αέρα που αναπνέεις.

katerina είπε...

Εσύ και ο Σκρουτζ Μακ Ντακ σε ένα σκριπτ του Καρλ Μπαρκς.. Αλλά ακόμη και αυτός απέτυχε στο να φορολογήσει τον αέρα!
Δε σε φοβάμαι ρε!!! Θα επαναστατήσω.. Και μην ξεχνάς, σε ξέρω καλύτερα απ' ότι νομίζεις και μπορώ να βρω τα τρωτά σου σημεία! Επίσης θα έχω και σύμμαχο τη ξανθιά του διπλανού γραφείου! Αυτή ξέρει ποιο είναι το καλυτερο μέλλον για τα παιδιά της!!! Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά την Έφη στη Βουλή! (και δεν εννοώ τη Σαρρή! Ακόμη και αυτή καλύτερη θα ήταν από εσένα!)

Ανώνυμος είπε...

Τραγούδα!

katerina είπε...

Εγώ τραγουδάω αλλά είμαι παράφωνη! Είσαι σίγουρη;
Το moto σου ποιο θα είναι; "Σταυρώστε με σταυρώστε με στα χέρια σας σηκώστε με;"
Ή το "Κάφτε τα όλα, κάφτε τα";

katerina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Είμαι κουφή! Δεν το έχεις καταλάβει; Για αυτό είμαι ισχυρογνώμων. Δεν ακούω...!

katerina είπε...

Χμ... Αν υπάρχει κάτι που εκτιμώ πάνω σου, αυτό είναι η αυτογνωσία σου...

katerina είπε...

Πάντως θεώρησε οτι σε έχω προειδοποιήσει... Ένα από τα επόμενα post θα είναι εξ'ολοκλήρου αφιερωμένο σε σένα...
Θα σε ξεμπροστιάσω και θα φροντίσω να μάθει όλος ο κόσμος τι σοι πράγμα είσαι!

Ανώνυμος είπε...

Μόνο μην πέσεις στην ανάγκη μου! Να μην είσαι σίγουρη ούτε για τον εαυτό σου, ότι ξέρεις τι σου γίνεται.