Δευτέρα 16 Ιουλίου 2007

Τιμής ένεκεν...

Όταν ανακοίνωσα στους φίλους μου ότι δημιούργησα ένα blog, για να είμαι ειλικρινής, γέλασαν... Ποτέ δεν ασχοληθήκαμε ιδιαίτερα με την όλη ιστορία του blogging. Κάποιες φορές διαβάζαμε κάποια post ή ενημέρωνε ο ένας τον άλλο για κάτι ενδιαφέρον. Δεν είμεθα και απόλυτα εξοικειωμένοι με το άθλημα.
Παρόλα αυτά οφείλω να ομολογήσω το εξής: Ο τίτλος του blog είναι εμπνευσμένος από την κολλητή μου, όπου προσπαθώντας να με παρηγορήσει μέσω μηνυμάτων μου εξηγούσε ότι δεν είμαι μονάχα εγώ περίεργη και ιδιότροπη αλλά ότι γενικότερα είμεθα μια παντελώς δυσλειτουργική παρέα (εξού και η ανορθογραφία στον τίτλο).Όσο για την διεύθυνση του blog, ε.. αυτή προκύπτει από το εδώ και μήνες παρατσούκλι που δυστυχώς ή ευτυχώς (όπως το πάρει κανείς) μου έβγαλε ο κολλητός μου.
Εν μέσω σχεδίων λοιπόν, επιθυμιών, ονείρων, αποφάσεων για το τι μέλλει γενέσθαι και προγραμματισμού ταξιδιών (με την ελπίδα ότι θα αλλάξουν τη ρότα της ζωής μας), ήρθε και η απόφαση για τη δημιουργία του blog.

Δεν υπάρχουν σχόλια: