Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

Χίονια στο καμπαναριό... *

* το πρωί με παίρνει τηλέφωνο ο κολλητός μου και η πρώτη ατάκα ήταν: "χιόνια στο καμπαναριό... ακόμη και στο κέντρο της Αθήνας, οι οροφές των αυτοκινήτων είναι λευκές..."

Από εχθές χιονίζει ασταμάτητα!!! Και ομολογώ πως λατρεύω το χιόνι!
Η ησυχία που επικρατεί, η θέα από τα παράθυρα του δωματίου μου, το απόλυτο λευκό, τα δέντρα και οι κεραμοσκεπές, το αναμμένο τζάκι, ο ζεστός καφές, η κουβέρτα που περιφέρεται μαζί μου από δωμάτιο σε δωμάτιο, το χουζούρεμα αγκαλιά με το σκυλί...
Είναι το πρώτο τρίμηνο στο καινούργιο σπίτι και το χιόνι του ταιριάζει πάρα πολύ!
Δεν είμαι εντελώς τρελή, απλά το σπίτι χτίστηκε τη δεκαετία του 1960 ως εξοχική κατοικία, οπότε αντιλαμβάνεστε -λόγω της έντονης (παραδόξως) παρουσίας πρασίνου- πως το τοπίο είναι συναρπαστικό και απόλυτα ειδυλλιακό...

Ότι και να λένε όλοι περί ψύχους, πάγου κτλ... αδιαφορώ... Η καλύτερή μου εποχή ήταν, είναι και θα παραμείνει ο χειμώνας... Και χειμώνας χωρίς έντονη χιονόπτωση δε λέει...





13 σχόλια:

Urfurslaag είπε...

μμμμ είναι πολύ όμορφα πράγματι...ειδικά τη νύχτα.

katerina είπε...

είναι πανέμορφα! και αυτή η ησυχία είναι απερίγραπτη...

Λακων είπε...

Μέχρι και στο κέντρο έχει χιονίσει.
Κάτασπρα όλα και άκρα του χιονιού σιωπή...

Εφη είπε...

Εγώ πάντως τα χω παρει στην κράνα και δε συμμαζευεται. Αι στα διαλα, δε μποεω να κουνηθώ και δεν εχω ζεστο νερο στη βρυση γιατί ο θερμοσιφωνας ειναι ηλιακος και εχει παγωσει. Αι στα διαλααα λεμε!

katerina είπε...

@ λακων
μεγαλεία... τι να λέμε τώρα?

@ έφη
μη γκρινιάξεις εσύ, θα πάθεις τίποτα! όσο περί νερού και θερμοσίφωνα κτλ... ξανθιά δεν είσαι? προνόησες για να μην παγώσει? πολύ αμφιβάλλω... Έλα τώρα κόψε τις γκρίνιες.. Καθόλου δε σε χάλασε... Υποπτεύομαι πως ούτε δουλειά πήγες... :ρ

λολιτα είπε...

καλησπερα..

και μενα μου αρεσουν τα χιονια αλλα να μαι μεσα στο σπιτι...

katerina είπε...

Ε, καλά, αυτό εννοείται! Να κάθεσαι και να χαζεύεις με τις ώρες.. Αλλά και λίγος χιονοπόλεμος ή ένας χιονάνθρωπος, δε βλάπτει...
Ναι, ναι το ξέρω, είμαι μόνο 21, αλλά όταν χιονίζει κάνω σαν πεντάχρονο...

KitsosMitsos είπε...

Όταν αφορά στο χιόνι και στον χιονοπόλεμο, γινόμαστε όλοι 5χρονα! Δε γίνεται αλλιώς!
Την καλησπέρα μου.

katerina είπε...

Μα πως να αντισταθείς?????

gremiii είπε...

Κλώνε μου!!!
Λατρεία μου!!!
χιχιχιχι
Συμφωνώ κι επαυξάνω με τα λεγόμενα και καταθέτω το σεβασμό μου για την πανομοιότυπη profile φωτό σου και για το γεγονός ότι είσαι επίσης Τοξότης!
Μικρός ο blogόκοσμος...
Καλημερες.
Και σνιαρφ.

katerina είπε...

Ωωωωωω! Καλώς την!!! Ζούμε μεγάλες στιγμές!!! Κοίτα συμπτώσεις!! Είναι μικρός ο blogόκοσμος, όντως... Ευχαριστώ για τις καλημέρες και ανταποδίδω κλώνε μου...
Respect!!! ;)

kat. είπε...

αχ.. πόσο δίκιο έχεις!
και εγώ αγαπώ χειμώνα..

katerina είπε...

Έτσι, έτσι... Άντε να μαζευόμαστε πολλοί λάτρεις του χειμώνα!