Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007

Επιστρέφω...

Έχω καιρό να γράψω. Η αλήθεια είναι πως έχω πολλά κείμενα στο σκληρό του υπολογιστή μου, με σκοπό να τα ανεβάσω. Απλά μέχρι και σήμερα δεν είχα τηλέφωνο. Και μου ήταν ελαφρώς δύσκολο να μπαίνω από υπολογιστές άλλων...

Καλή μου Lo-li σου έχω τα κατορθώματά μου ως παιδί έτοιμα. Υπομονή μερικές μέρες! Και όλοι θα μάθουν τι έχω κάνει και κυρίως πάθει...
Το είδα πως τον βρήκαν και οφείλω να ομολογήσω πως συγκινήθηκα! Συν οτι η Biggles με αυτό το νέο, για πρώτη φορά παραδέχτηκε την αξία των bloggers...!!!

Από Δευτέρα κάνω αίτηση για internet στον ΟΤΕ και θεωρητικά πάντα σε δέκα το πολύ μέρες θα επιστρέψω δριμύτερη!!

Φιλιά σε όλους και καλά να περνάτε!!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλος ηρθες και παλι...τα λεμε..besitos..

Λακων είπε...

Καλώς την. Μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε..

Σοφία είπε...

Καλή επιτυχία με την αίτηση και καλή επάνοδο στην μπλογκόσφαιρα!

Μ είπε...

Άντε βρε! Πού είσαι και χάθηκες;
Καλό κουράγιο με τον ΟΤΕ.

Klearchos είπε...

Σου εύχομαι καλές γιορτές και ό,τι επιθυμείς από τον καινούργιο χρόνο!!

Άντε, ακόμα να βάλεις γραμμή;

katerina είπε...

Καλημέρα σε όλους!!! Επέστρεψα!!! Βέβαια αν δεν περάσει μια εβδομάδα δεν έχω εμπιστοσύνη στον ΟΤΕ...
Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια Καλά!!!
Φιλιά σε όλους!

Λακων είπε...

Χρόνια πολλά και καλά. Άντε πολύ άργησες...