Πέμπτη 9 Αυγούστου 2007

I' m Bored! Part 2.

Από τη βαρεμάρα που με δέρνει (μονάχα 7 έγγραφα σήμερα στη δουλειά, από τα οποία έχω κάνει τα δύο), αποφάσισα να αλλάξω το blog. Χμ, μου αρέσει περισσότερο έτσι... Και όχι Biggles δε βγαίνει η Barbie από μέσα μου, όπως σχολίασες... Μη με προσβάλλεις! Τα έχουμε πει. Εγώ και η λέξη κοριτσάκι έχουμε πάρει διαζύγιο χρόνια τώρα! (Προς μεγάλη απογοήτευση της μαμάς μου.)
Απλά μου φτιάχνουν τη διάθεση αυτοί οι χρωματικοί συνδυασμοί...
Και για να σε δώσω στο Διαδίκτυο (στους 5 ανθρώπους δηλαδή που διαβάζουν αυτές τις αράδες), το θέμα με το τζακούζι, τη σαμπάνια, τα τσιγάρα και την απομόνωση στο σπίτι, δεν ταιριάζουν μια alternative highστρια... Αν καλέσεις άλλα 3 - 4 άτομα να μπουν μαζί σου στο τζακούζι τότε το συζητάμε...

Υ.Σ.: Εγώ μπορώ να τραβάω φωτοραφίες ή video? Θα σε κάνω διάσημη... Η Κάκια θα ήταν πολύ περήφανη για τη δισεγγονή της!!! Άσε που θα χαιρόταν και ο γιατρός σου που ακολούθησες τη συμβουλή του! ;)

Σας είπα ότι βαριέμαι..?

Δεν υπάρχουν σχόλια: